Sofietje ziek

kim hoe is het met soffie .gaat het een beetje met haar

groetjes marielle mama van tanja

nog ziek, komt niet echt meer wat uit omdat er weinig tot niets ingaat, ze katten wel weer op elkaar dus dat gaat de goeie kant op, ik denk als ik haar vanavond een bord spaghetti voorzet ze wel weer begint met eten,Sofieis een kind wat normaal gesproken de hele dag wel door kan eten als je haar niet tegenhoud.
1 pakje appelsap zit er inieder geval wel in vandaag, vocht is het belangrijkste en aangezien ze niet gespuugd heeft is er niet zo’n grote kans op uitdroging, volgens mij is ze wel een kilo aan gewicht kwijt ondertussen maar ze heeft genoeg reserves dus .

groetjes Kim, mama van

en

jeejte ze heb hem goed te pakken he arme sofie

nou gelukkig drink ze weer dat is belangrijker nu als eten

nou sofie snel weer opknappen hoor,want als ik me niet vergist mag jij maandag naar school,moet je wel beter zijn hoor

nog een dikke knuf van ons

Hoe is het met Sofietje Kim ?

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

eet nog niets drinkt wel weer, appelsap en ranja… maar wat er in zit komt er niet weer uit, dus nu is heteffe afwachten tot ze denkt he in bed liggen is eigenlijk niet zo leuk

groetjes Kim, mama van

en

quote:
dus nu is het effe afwachten tot ze denkt he in bed liggen is eigenlijk niet zo leuk

Komt vast snel genoeg met dit supermooie weer

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

nou gelukkig kim dat ze weer wat drinkt ,.dat is belangerijk ,het eten komt wel sterkte en knuffels

groetjes marielle mama van

Precies, als het drinken maar erin blijft. Hopelijk is ze gauw weer op de been met dit mooie weer zodat ze er nog net van kan meegenieten. Ze heeft het wel behoorlijk te pakken he ?

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

net buiten rondjes gestept en mama geholpen met vegen, dus het gaat de goeie kant op, nu hebben ze allebei een bakje pretzels… lekker droog en zout…

groetjes Kim, mama van

en

ja hahah dan krijgt ze wel drost van .

groetjes marielle mama van
10-10-01

Fijn dat het de goede kant op gaat

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word