Heb ik dan echt zo’n wonderkind die dat allemaal prima vind?? Nee ik geef haar geen kalmerende middelen en zo…
Groetjes,
Michèle
Heb ik dan echt zo’n wonderkind die dat allemaal prima vind?? Nee ik geef haar geen kalmerende middelen en zo…
Groetjes,
Michèle
Nee ook niet. Echt niet hoor. Ze is gewoon makkelijk denk ik op dat punt…denk ik. Ik leg haar wel alles uit, misschien helpt dat??
Groetjes,
Michèle
Volgens mij gewoon een flinke scheut alcohol in die fles bij Morgan.
Ze is ook nog op een leeftijd dat ze nog veel pikken, wacht maar tot over een paar maanden, hangen de aardappeltjes, groentjes,… achter jou oren
Ha ha ha er wordt hier niet gedronken, door niemand…
En ach we genieten er gewoon van zo lang als het duurt.
Groetjes,
Michèle
Maar aardappeltjes op jou en je kindje is ook heel erg leuk hoor. Boris wil alleen aardappeltjes eten weet niet of dat heen vroeg is maar het is in ieder geval wel heel grappig hij hangt vol en ik ook maar hij eet aardig wat op en uiteraard helpen wij hem. Maar het is heel snoezig hoor. Elke keer wat nieuws met zo n kleintje. Ze willen alles ontdekken en leren. Weet nog toen mijn zusje genoeg had als baby deed ze haar mondje wijd open en deed ze vervolgens prrrrrffffft
Morgan krijgt nu papflessen en donderdag (1-1) krijgt ze haar eerste hapjes groente We zijn benieuwd.
Groetjes,
Michèle
oooh leuk de eerste dag van het nieuwe jaar, dat is wel heel leuk voor later als herinnering, dat vergeet je ook nooit meer.
nee daarom 3-1 is ze vier maanden. Maar als het allemaal aanslaat dan kan ze 6-1 op de creche ook wat fruit krijgen.
Groetjes,
Michèle
Handige datums hoor. Goed op te volgen allemaal.
Boris is 5-1 jarig en was 2-1 uitgerekend de eerste krampjes begonnen op 4-1 en op 6-1 twee en half uur na de bevalling stonden wij midden in de nacht op straat, moesten ophoepelen naar huis want alles was goed. Als de dokter niet vergeten was om de ontslag papieren te tekenen hadden we nog vroeger op straat gestaan. Kan je wel vertellen dat wij toch even achter onze oortjes hebben gekrabt want wat nu, pasgeboren baby en nieuwbakken ouders en uiteraard alle boekjes wel gelezen en alles gevolgd maar nu de praktijk. Wij hebben de hele nacht naast zijn bedje gezeten en naar hem gekeken. Als hij het op een brullen zette BV en luier controleren maar zie ons nog zitten en wat waren we blij dat we om 8 uur kraamhulp konden bellen die stond met half uur op de stoep.
Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik belachelijk. Het ziekenhuis waar ik bevallen ben was de regel na 22.00 bevallen was de nacht blijven voor moeder en kind. Je stuurt niet iemand die net bevallen is midden in de nacht naar huis.
Maar goed dat terzijde. Het zijn makkelijke datums. Ik was 11-9 uitgerekend. En geloof me dat krijg je grapjes, hoe ga je het noemen?? Ali of Fatima als het net zo’n aanslag word. En hopelijk komt ze er niet uit vliegen. Uiteindelijk is ze 3-9 geboren. Enne ikke ben van 30-8, mijn schoonmoeder 1-9 (die baalde ) en Morgan van 3-9…
Groetjes,
Michèle
hey michele hier morgen ook de groentehap… en wel de heerlijke oranje kleur worteltjes!! ga het hier alleen wel smiddags geven want … meneer slaapt smorgens zo goed dat ik hem er niet wakker voor ga maken… denk rond 15 uur en dan om 16 uur de fles oid? we blijven goochelaars…
Ha ha ha wij gaab in het kader van het kodak moment ook voor de wortels hoor mini-boy. Kunnen we foto’s uitwisselen
Ik weet nog niet hoe laat, maar denk ook tussen 11 en 15.00. Want 's morgens krijgt ze al pap.
Groetjes,
Michèle
Gaat het goed met de pap? slaapt ze er beter / langer op? hier gaan we ook over naar de bambix… Jurian is bijna een half jaar… dus … maar goed we moeten ook niet alles tegelijk gaan doen… dus … effe vogelen… wat eerst en hoe en wanneer haha…
Even over de neusdruppeltjes, je hebt dus nu ook een neusdruppelkuurtje van Otrivin voor neusverkoudheid aangevuld met vitamine B, ik heb ze nu allebei de normale en die andere. Boris heeft geslapen tot 10 uur deze morgen en is om 4 uur even wakker geweest maar aai over zn bolletje was voldoende, even snotjes weggeveegd en weg was ie.
Morgan zit aan de nutrix mini-boy. Bambix mag ze nog niet hebben natuurlijk. Maar ze slaapt rustiger en is minder wakker. Gewoonlijk werd ze rond 4 uur half 5 onrustig en nu slaapt ze rustig door tot 7 uur en op de dag is ze ook rustiger want ze kan weer langer met haar voedingen door. Ze krijgt nu 's nachts en 's morgen 2 schepjes door de fels en echt een wondermiddel. Meer krijgt ze niet want anders gaat ze verstoppen en krijg je zo’n papkind…
Groetjes,
Michèle
ik ben de nee dag begonnen. Wordt ook steeds meer he dat ze aan alles zitten maar ik haal het niet weg Boris moet leren dat hij niet aan alles mag zitten.
Nog tips dames om in deze nee fase kindje te leren dat nee is
Sje had het over de calimero wet maar i kweet niet vanaf welke leeftijd die van toepassing is.
Groetjes,
Michèle
Ha ha ha oke, ach baad het niet toch Maar consequent blijven en nee blijven zeggen. Papaegaaien dagen zijn het dan zeg maar alles herhalen en herhalen.
Groetjes,
Michèle