@Christa, die laarsjes zijn van Kidorable. Verkopen ze (naast online) ook bij Ziengs. Ik vind ze ook heel leuk!
Groetjes,
M
@Christa, die laarsjes zijn van Kidorable. Verkopen ze (naast online) ook bij Ziengs. Ik vind ze ook heel leuk!
Groetjes,
M
@Christa: wat een knap ventje!! echt leuk!
@Annemiek: haha och goshie!! ik moest er wel een beetje om lachen, ze leek rico wel toen hij in de slee moest hahahaha
Wij zijn een weekje op vakantie geweest, dus zie de foto’s nu pas. Maar echt leuk allemaal!!
Wat een leuke foto’s van iedereen.
Hierbij een paar foto’s van Tim in de sneeuw.
Groetjes,
Sandra
@Sandra: waauw wat een leuke foto’s! wat is hij blij! doet me goed
@Suszje: waar zijn jullie heengeweest? ik ben ook even weer wat minder actief op ikkeben… drukdrukdruk!
Deze sneeuwman kwamen we onderweg tegen.
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2m.lilypie.com/I82Pp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - vlokje03 op 29 Dec 2010 21:57:02
gave foto!
hier bleef de sneeuw niet echt plakken als je een bal maakte dus helaas geen sneeuwpoppen plezier… ook niet gezien trouwens.
@Carolien: wat een mooie foto! was dat s’ochtends heel vroeg of tegen de avond? het schemert zo of lijkt dat maar? tof!
Ja klopt, het was al tegen de avond want ik wilde even wachten tot papa ook thuis was voor z’n eerste slee-ritje (softie he?!) … en toen begon het ook nog net een beetje te sneeuwen dus dat was helemaal leuk!
Ik heb ook even gezocht…
Lisa Laafje in de sneeuw
Nikki was een sneeuwpop(je) aan het maken, maar had wel even tijd om te poseren hihi:
Heerlijk gezicht die warm ingepakte meiden.
En hebben ze nu beide dezelfde jassen of lijkt dat maar zo?..super leuk!
Groetjes Carolien.
Hé Mriek, jawel bijna! Ik moest er achteraan rennen
om hem vast te houden haha maar voor de foto
ging het wel even (stilstaand) daarna Joaquin er
maar gauw af gehaald!
Gewijzigd door - Ghis- hartje -Joaquin op 12 Jan 2011 16:54:39
Iedereen denkt idd dat het dezelfde jassen zijn hihi! De ene komt van de C&A en de andere van de H&M! Nikki wilde graag een jas die op die van d’r zusje leek en dat is dus gelukt hihi!