Sneeuw

Ja hallO!
is het eindelijk maart
sneeuwt het

Hier heeft de hele dag een stralend zonnetje geschenen! Het is maar net waar je woont blijkbaar!

En och, wat maken we ons nou druk over het weer eigenlijk. Je kunt met andere dingen heel makkelijk de zon voor jezelf laten schijnen.

Het is een mega-cliché, maar het feit dat je een gezond kind mag hebben, zorgt er toch voor dat het niet uitmaakt of het buiten stortregent?

Ik let nooit op de weersvoorspellingen en ik ben toch nog de gelukkigste vrouw ter wereld.

Groetekes, Sje

Hier vandaag zo raar weer!
Vanmorgen was het hier helemaal wit, eind van de ochtend een lekker zonnetje en toe was alles weer weg.
en vanmiddag echt even heel hard waaien en een flinke sneeuwbui, en je raad het al toen was alles weer wit
en toen kwam weer het zonnetje…en zo gaat het hier de hele dag al door.
vreemd weer dus hier in het noorden

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ja marianne
zo is het hier ook.

Sneeuw, zon, hagel enz wisselen elkar af.

Tessie

Waar wonen jullie dna…
hier reden alleen maar vertraagde bussen
en ik ga niet fietsen door die sneeuw
DUS… ik moest om 10 over 8 op school zijn…
ik was er 9 uur
merkten ze niet eens haha

enige die het leuk vind is dehond

Whahaha Maart roert zijn staart zeggen ze dan toch. Nou de eerste bollen komen al boven de grond dus de lente komt gauw genoeg.

Hahha Sje, je hebt gelijk, als de kids gezond zijn is het niet erg
Maar ik had het vandaag wat rustiger, er waren er 3 buiten met de sneeuw aan het spelen!!! lekker rustigg!!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

hahah
Ja dat is wel handig
Natte bende als ze terugkomen? of viel dat mee?

ik wil zon

De zon schijnt al, je hebt een schat van een dochter.
Hou je daar dan maar aan vast tot het lente is!

Groetekes, Sje

haha, dat is een goede Sje!! Die onthou ik!! Best mooi!!

En Medi… de meiden waren errug nat!!! Melanie het minste, die hielt zich een beetje teruggetrokken toen Lindsay en Tess elkaar aanvielen met sneeuw!! Er staan nu 5 sneeuwpoppen in de achtertuin en er ligt nóg 4 cm sneeuw!!!

Groetjes Mariska

Jaaaaaa, hier heeft het ook veel gesneeuwd vandaag!
We zijn lekker naar buiten geweest (mijn schoonouders kwamen vandaag op bezoek en hadden de slee meegenomen, die vroeger nog van Remco geweest was).
Jeroen vond het sleeen helemaal super, kijk maar:

Heerlijk toch?

Groetjes
Sonja, mama van Jeroen (11-12-2003)

Wat een heerlijke foto van Jeroen!
Leuk, echt een vrolijke sneeuwfoto

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Hi Sonja,
wat een mooie foto van je manneke !

heerlijk he,jeroen geniet er lekker van .ja prachtig is de sneeuw .behalve als ik er door moet dan niet echt hihihihiihih,ja en ze worden ook zo lekker nat ,tanja had woesdag middag twee broeken kletder nat van de sneeuw.maar ze heeft lekker genoten ,onze straat madelief hihihihihih

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ooh wat een grappige foto van Jeroen!!!
Wat leuk!! was vast gezellig!

Groetjes Mariska

quote:
haha, dat is een goede Sje!! Die onthou ik!! Best mooi!!

Tja, het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Ik relativeer altijd.

Ik ben maar een gewone simpele ziel, dus ik kan niks aan het weer veranderen, laat ik er dan maar het beste van maken.

Als ik soms hoor om me heen wat mensen voor grotere problemen hebben (een vriendin die binnen een jaar moeder en schoonmoeder heeft verloren, mensen die hun kindje verliezen, mensen die een groot auto-ongeluk krijgen of bij wie ingebroken wordt), wat heb ik dan voor recht om te klagen dat het regent of dat er in maart sneeuw valt?

Als dat mijn enige “probleem” is, dan mag ik me toch heel gelukkig prijzen?!

Mijn vriendin zou willen dat het het hele jaar stortregende, als ze daarmee haar moeder en schoonmoeder weer terug zou kunnen krijgen. Zo is het toch?!

Je kunt helemaal zelf, vrij makkelijk de zon laten schijnen.

En natuurlijk kun je je niet altijd spiegelen aan het leed van andere mensen, maar het zorgt er wel voor dat je je eigen “leed” in een ander draaglijker perspectief ziet.

Sorry dat ik even serieus van leer trek, maar mogelijk hebben anderen er iets aan.

En vanochtend lag er weer sneeuw!!! HOERA!!!

Groetekes, Sje

Sjee…?
Ik klaag niet hoor

Ik wil alleen zon … omdat het al maart is dacht ik… EINDELIJK word het lente…
en dan ligt er sneeuw

Ik wil met de kleine in de buggy gaan joggen(A) in de zon!

quote:
Waar wonen jullie dna..

Ik kom uit het noorden van het land (Oudega W)
En vooral vanmorgen was het zo mistig op de weg je zag geen hand voor ogen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Daar hadden wij ook last van…
Nu nog steeds trouwens!