Wat lief Marsel, ik hoor het Hylke gewoon zeggen. En handig ook, dat 'ie zoveel dingen lekker vindt!
Groetjes,
M
Wat lief Marsel, ik hoor het Hylke gewoon zeggen. En handig ook, dat 'ie zoveel dingen lekker vindt!
Groetjes,
M
Leuke vraag! Eva vindt eigenlijk ook heel veel lekker. Vooral datgene wat papa en mama eten! Eet ik yoghurt (best zuur), wil ze ook yoghurt. Eet ik pizza, wil ze ook pizza. Maar bij fruit werkt die truuk niet. Dat eet ze niet, op banaan na en soms wat appel of een aardbeitje. Ik hoef met tomaat of komkommer echt niet aan te komen, dat vindt ze niks!
Ze is ook dol, net als Minke, op witte bonen in tomatensaus (mama ook) en op alle soorten pasta/lasagna etc. Ze eet ook gewoon pittige dingen. Vindt ze lekker. Vanavond eten wij ook die Yakatori van Knorr en ik weet 100% zeker dat ze dat lekker vindt! Eva is trouwens echt een carnivoor: dol op vlees! Vooral kipfilet en tartaartjes! Ze eet een heel tartaartje zó weg!
Ik wist trouwens ook niet wat een DRELLETJE is!
Groetjes Rainbow, trotse mama
hier een echte slechte eter maar haar favoriet is
macronie, stampot, komkommer, worteltjes, aardappel puree
tja en frietjes, pannekoeken gaan er wel altijd in!
en de jongste eet alles! haahah
Groetjes Gytha
Tim vind echt alles lekker. Zodra we roepen dat we gaan eten rent hij al heel blij naar zijn stoel. Echt heel fijn dus! Het enige wat hij niet lust is kaas. En hij begint het meest te stralen bij aardbeien en gebakken aardappels.
Groetjes,
Sandra