Slapen jullie kindjes 's middags nog?

@Rainbow: nou ik was even blij dat rico 3 middagen op een rij toch sliep.
nu is hij wat aan het opknappen en slaapt hij weer niet. hmmzz!!

Hylke en mama zijn vanmiddag in bed gekropen,
en meneertje werd pas 3 uur later weer wakker!

Dus hij kan het nog wel

M.

Er zijn dagen dat Anna niet meer wil slapen, maar meestal slaapt ze toch we een 1,5 uur.

Eigenlijk slaapt ze niet op de maandag (dan is het veel te gezellig bij oma ), dinsdag op het kdv een beetje snoezelen en niet meer. Op zondag soms ook niet, maar de rest van de week gaat ze wel even slapen. Soms ook wel eens 3 uur(!).

Nora slaapt uiteraard elke dag.

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Joey slaapt al een paar weken niet meer. Eerst kon ik hem nog wel in bed krijgen als ik hem beloofde dat hij niet hoefde te slapen, maar alleen even rustig spelen, maar dan riep hij mij constand om hem ander speelgoed aan te geven… Hij red het ook prima inmiddels, dus ik breng hem eigenlijk niet meer naar bed. Natuurlijk wel als het me opvalt dat hij erg moe is, maar dat is maar zelden, want meneertje krijg ik ook echt niet voor half 10 smorgens zijn bed uit!

Groetjes Anouk

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hier ook al weken niet slapen (behalve als hij ziek is) maar legde hem wel in bed. Na vrijdag dacht ik, ik begin er niet meer aan want heb toen 5 keer zijn luier terug aan kunnen doen Dus dacht gister je blijft maar op, valt hij om half 3 in de bank in slaap zucht
Net wou hijzelf naar bed maar is weer ziek dus vandaar. Maar hoor hem alleen maar hoesten

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Eva had gisteren koorts, maar ze was bij opa en oma en dan is het veel te leuk om te gaan slapen. Dus ze sliep niet. Ze was wel bek-af en heeft bij opa op schoot de hele middag (!) Plop zitten kijken. Leve opa, dat hij dat volhoudt! Ik ging met oma de stad in, nieuwe laarsjes scoren! Nu slaapt ze wel weer, ze is nog steeds niet helemaal 100% en zelfs toen Max keihard krijsend de douche uit kwam, bleef ze rustig. Ik leg haar er toch nog maar elke middag in…

@Miremady: beterschap met Dylano. Eef hoestte ook erg en dan met koorts. Enne…wat heeft Dylano toch met zijn luier steeds uitdoen? Kleine nudist!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Rainbow: moet je ook blijven doen hoor meis, ik doe dat ook bij rico
gaat ie niet slapen? dan gaat h8ij wel spelen. ook prima.
heb ik even tijd voor mijn eigen dingentjes qua het huishouden of een boek lezen.
arme eef hoeis het nu met haar?