Ruben natuurlijk ook he!
niet te vergeten…
Sje
@Inge, ja die witte is ook leuk, maar even voor de volledigheid: ik ben nu 43 en ik heb 2 zwangerschappen gehad!
(Nou moet ik nog niet klagen want ik zit gewoon weer in maatje 38, maar die hele strakke buik is nooit meer helemaal teruggekomen)
Groetekes, Sje
zie je er zooo lekker uit?
… opwaaiende zomerjurkies
vorige jaar storm op deze dag, met omvallende bomen vlak langs mijn huis
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Alsnog proficiat!!! Hopelijk zitten jullie nu niet buiten … want hier ziet het erg donker en regen/wind hebben de overhand!..
Dank voor nog meer felicitaties!!!
@Kimmetje, ja beetje sexy jurkje kan het inderdaad wel zijn wat ik gekregen heb, maar het zit in elk geval niet zo eng strak als die witte die ernaast stond. Haha!
Enne…hij waait alleen op als ik van de trap af ren, en dat doe ik alleen als er niemand onderaan de trap staat.
En wat die storm van vorig jaar betreft: vanavond is het hier in Brabant ook heel stevig tekeer gegaan! Tjonge, ik was blij dat ik geen bbq georganiseerd heb!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 12 Jul 2011 23:53:14
Oh lekker MarMama! Ik heb zelf ook een borrel genomen gisteravond. Kreeg namelijk het likeurtje “43” cadeau! Hmmmmmmmmmm!!!
Groetekes, Sje
@Sje: wat kan jou die buik nou schelen, trek een corrigerende band over je buik en hoppa witte jurk aan
Ja, en dat weiger ik dus om van die corrigerende toestanden aan te trekken. Kijk, als het echt niet anders kan omdat ik op een of andere Amerikaanse bruiloft maid of honour ben en in zo’n strakke lichte jurk gehesen moet worden, dan is het wat anders.
Maar gewoon voor dagelijkse kleding, weiger ik om me in corrigerende dingen te worstelen.
Groetekes, Sje
ik nu ook voortaan maar ik kon niet echt accepteren na mijn zwangerschap dat mijn billen maar niet weg wilde gaan. kijk wat billen hebben is alleen maar mooi maar ik vond het bij mij wel over de top.
dus ja ik droeg het wel niet lang want het zit voor geen meter! en nu kan het er weer mee door vind ik zelf en mijn vriend vind het weer te minnetjes worden maar goed, zo hebben we allemaal wat te zeuren nietwaar?
neee joh de 1 heeft een te dikke buik en de ander een te dikke kont. de ander weer groene ogen wat blauw moest zijn of andersom…zucht…vrouwen???