Sje vraag

Die bruistabletten bij de Aldi hebben ze maar eens per jaar. Als het goed is moet die aanbieding ergens in februari of maart weer komen.

Groetekes, Sje

toevallig zeg, ik ben Sje wel eens tegen gekomen op een huishoudforum, en toevallig ook nog eens met de vraag over de zwarte aanslag onder het water in de wc pot! Ik kreeg als tip om kunstgebit-bruistabletten er voor een nachtje in te gooien, en hoewel het nog niet helemaal weg is, helpt dat best goed! Nu is het hier ook wel enorm veel, die aanslag, maar ik denk dat het wel helemaal te verwijderen is als je niet al te veel hebt. Ik denk dat ik maar eens een ongelukje moet krijgen met onze pot, ik zat zelf te denken aan een spijker in de muur slaan terwijl ik op de pot sta, en dan de hamer in laten vallen zodat de pot barst??? zal dat geloofwaardig over komen? Ik wil namelijk wel een nieuwe van de woningbouw, deze is al ruim 20 jaar oud denk ik… bah!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

@Anouk: hahahha goeie. weet je wat je ook kunt doen? zo’n vuurwerk bom erin gooien en dan eerst zorgen dat de pot ZONDER water zit