Sje gister jarig was


#21

Ik ben thuisblijfmoeder, dus ik heb sowieso “vakantie”. Even tussen aanhalingstekens want als moeder heb je nooit helemaal vakantie natuurlijk. Zorgen en regelen stopt niet. Ook niet tijdens de vakantie.

Mooie provincie inderdaad! We komen er al 5 jaar op een rij. Dit keer zaten we bij Borger.

Groetekes, Sje


#22

De laatste keer dat wij een lang weekend weg waren zaten we ook in de buurt van Borger. Erg leuk daar en natuurlijk leuk om de hunnebedden te bekijken.

Wat leuk dat jullie altijd in Nederland blijven. Wij kamperen altijd en op zich vind ik Nederland erg leuk om op vakantie te gaan. Maar vanwege het vaak onvoorspelbare weer rijd ik toch het liefst naar Zuid-Frankrijk, zodat we bijna altijd gegarandeerd mooi weer hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#23

Wij kamperen nooit, dus we zitten gelukkig niet in een tentje met slecht weer. Altijd nog een bungalow.

Warm weer heb ik niet nodig, want ik kan gewoon echt niet tegen die hitte. Krijg al de kriebels als de temperatuur boven de 25 graden uitkomt en als er een hittegolf voorspeld wordt. Dus een warm gebied zoals zuid-frankrijk zoeken wij niet op.

Overigens heb je daar ook geen garantie op mooi weer. Vorig jaar zijn mijn zwager en schoonzus daar weggeregend en ze zijn een week eerder teruggekomen naar huis. Toen zaten wij veel beter in Drenthe.

Groetekes, Sje


#24

Ah oke, nee als je daar niet goed tegen kunt dan heb je idd niets te zoeken in Zuid Frankrijk. Scheelt idd ook dat je dan in een huisje zit, dat is met slecht weer een stuk beter dan een tent. Natuurlijk nog niet heel leuk, maar wel wat comfortabeler. Wij zijn 2 jaar geleden een keer in Nederland gebleven. Nou we hebben echt 2 weken lang dag en nacht regen gehad. Was echt niet leuk meer zo koud het was, gewoon in augustus. Maar goed dat was natuurlijk ook wel heel extreem.

Maar geef mij maar een lekker zonnetje, heerlijk! Haha al is Frankrijk idd niet altijd gegarandeerd mooi weer. Wij hadden dit jaar de 1e 3 dagen alleen maar regen. Ik baalde enorm, dacht heb ik daar een stuk voor gereden. En de voorspellingen bleven maar slecht. Maar gelukkig sloeg het weer ineens om. En hebben we nog wel wat dagen bewolking gehad, maar dan was het wel droog en warm. Verder voornamelijk strakblauwe lucht en 30 graden ofzo.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#25

2 weken dag en nacht regen, is inderdaad ook niet iets om blij van te worden.

Jammer dat jullie vakantie dit jaar ook begon met regen maar wel fijn dat het daarna omsloeg naar mooier weer!

Groetekes, Sje


#26

ohw ik ben wel heel heel erg laat (sorry!!) alsnog van harte gefeliciteerd vrouwke! beter laat dan nooit zullen we maar zeggen hahaha


#27

Geef niks! Dank alsnog voor je felicitatie!

Groetekes, Sje