Sinterklaastijd

Ja bijkruidvat hebben ze nu leuke aanbiedingen van playmobil. Helaas niet het zwembad, die staat hier bovenaan Rens z’n lijstje. En met z’n verjaardag 14 december zal daar vast nog wel wat bij komen.
Ik hou iig de aanbiedingen in de gaten.

Noa krijgt een grote babyborn pop
babybornpaard met stal
poppenkleertjes

Is ze nog wel een beetje jong voor maar in peuterspeelgoed zijn we al zo ruim voorzien dat we maar alvast aan een poppencollectie beginnen. Ze vind poppen nu el al helemaal leuk.

Groetjes Ramona

Een houtentreinbaan in doos (blz41 meen ik in Intertoys boek) is dat wat voor kindje 2,5 jaar? Die van duplo is te moeilijk…

Ook Noah taalt er nog niet naar… wel heeft ie er 1x in gekeken, en zei gelijk dat wil ik hebben…ik kijk naar de prijs… 126 euro! POEHHH

Liefs, Melanie

quote:
Een houtentreinbaan in doos (blz41 meen ik in Intertoys boek) is dat wat voor kindje 2,5 jaar? Die van duplo is te moeilijk...

Ja, dat is wat! Mijn neefje is 2,5 en is een grote fan van de houten treinbaan hier. Zo’n grote fan zelfs dat-ie thuis met Sinterklaas ook zo’n startersset krijgt!

Dus kun je gerust kopen!

Groetekes, Sje

Thankx sje…

Ik vond het beetje dubbel, maar die van duplo is bet lastig voor hem… En deze vindt jurian bij vreemde ook altijd leuk… Dus kunnen ze samen bouwen…

Onze meiden zijn nu 9 en bijna 8 en zelfs die spelen er van tijd tot tijd nog mee!

Groetekes, Sje

Heel erg leuk mini-boy.

Wij hebben de treinbaan niet, maar mijn ouders wel en Tim heeft daar altijd met heel veel plezier mee gespeeld.

Misschien dat ik die ook wel voor Daan ga kopen. Vind het zo moeilijk iets te kopen voor hem. En hij is hier nog best jong voor, maar dan bewaren we het gewoon nog even.

Het blijft moeilijk als je nog genoeg speelgoed hebt van de oudste om mee te spelen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Nog meisjes knutseltips ???

Strijkkralen?? Jurian vindt dit super leuk om te den, al is hij geen meisje

Ik heb bij de Hema het Fashion book gekocht en mijn dochter van 4 heeft er de grootste tekenplezier mee.
Vouwen mbv vouwboekje ook intrek hier.
Tekensjablonen
Toverstiften

Dat is momenteel hier in trek

quote:
Strijkkralen?? Jurian vindt dit super leuk om te den, al is hij geen meisje ....

Oh maar tegenwoordig zijn er ook jongens-sets hoor van strijkkralen. Vliegveld, piraten etc. Dus niks typisch meisjes-achtigs aan!

Groetekes, Sje