Wat doen jullie met sinterklaas of kerst? En hebben jullie al ideeen over welke cadeau’s er gekocht gaan worden of in ontvangst worden genomen?
Wij doen niet aan sinterklaas (ik vind daar niks aan) maar snoepjes in hun schoentjes kunnen ze dit jaar wel verwachten.
Wat de opa’s en oma’s met sinterklaas willen gaan doen weet ik nog niet, maar ik verwacht eigenlijk niks.
Ik had al in de speelgoedboekjes gekeken voor dingen die me leuk leken. Opa’s en oma’s hadden ook al gevraagd of we een lijstje wilde maken.
Nou ben ik op het idee gekomen om alle opa’s en oma’s (3 koppels) en mijn zus (peettante) te vragen om bij elkaar te leggen en samen een houten speeltoren met schommels te kopen.
Hier kunnen ze dan nog een jaar of 9 op spelen.
Opa’s en oma’s vonden het een goed/leuk idee en wilde dus bij leggen. Het bedrag wat ‘open blijft staan’ leggen we zelf bij.
In maart zijn ze jarig dus krijgen dan al genoeg speelgoed. Om nou 2x op redelijk korte tijd veel (kleiner) speelgoed te krijgen vind ik een beetje zozo. Dat word gewoon te veel, dus 1 groot ding waar ze jaren plezier aan hebben vind ik dan wel leuk.
Om een idee te krijgen wat ik nou precies bedoel:
Het gaat dan om de enkele torens met schommels en glijbaan (dus niet die mega dingen van 1000euro+)
Ik kan alleen nog geen keuze maken, vind ze allemaal wel leuk.
Binnenkort even gaan kijken (verkooppunt van deze site ligt op 5min rijden)
Zouden jullie vragen aan ouders/schoonouders om bij elkaar te leggen voor zo’n groot cadeau, of zouden jullie gewoon sparen en dit als verjaardagscadeau (oid) geven?
Of houden jullie meer van het kleinere speelgoed?