Ah oke, nou ja ik heb een pappa thuis die echt niks hoort. Das ook niks.
Groetjes,
Michèle
Ah oke, nou ja ik heb een pappa thuis die echt niks hoort. Das ook niks.
Groetjes,
Michèle
Wij hebben toen ook de hele kamer op z’n kop gezet.
Hopelijk dat je vriend mee wil werken. (die van mij kan ooit ook zoiets hebben van, het zal wel loslopen, ipv iets te proberen)
Succes.
Groetjes Frauk
Ja, het gat al een stuk beter met slapen!
Meestal slaapt hij om de dag een nacht door, niet verkeerd, vind ik!
Nu was het vanacht toch wel weer helemaal super
Normaal is hij 6.15 wakker, maar nu heeft hij van vanavond 19.00 uur tot de volgende ochtend 8.15 geslapen!!
Dat heeft hij echt nog nooit gedaan!
Wel met gevolg dat papa te laat kwam op zijn werk, omdat Seth zijn wekker is, haha!
Liefs, Anne
Oei ik durf bijna niet te juichen bang dat het dan weer mis gaat …
Weet je een kindje dat overdag onrustig is is niet prettig maar 's nachts is het helemaal moeilijk en lijken de 5 minuten wel uren. Gelukkig gaat het hier goed moet ik zeggen… soms even een piepje maar als ik dan ga kijken ligt hij of op zijn hand of met zijn hoofd tegen de bovenkant van het ledikant. Maar slaapt meestal wel gelijk weer door…
Blijft toch elke nacht spannend of wat onze vriend Seth gaat doen!
(leuke naam trouwens … hoe kom eraan? ff nieuwsgierig)
@Lalala,
ik wist eigenlijk niet dat Seth niet doorsliep,
maar de nachtvoeding is er toch wel af?
en hoevaak wordt ie wakker?
wel vervelend voor je, ik vond 4 maanden niet doorslapen al lang, nou neem ik dat toch maar terug ik hoop dat ie snel wel weer doorslaapt!
@ Mini-boy: Ik weet niet precies meer hoe we er op zijn gekomen…
Heeeeeel lang geleden, toen ik nog niet lang met mijn vriend had, hadden we het er eenkeer over, en toen zeiden we al dat we Seth een mooie naam vonden voor een jongen, en dat is het toen uiteindelijk ook geworden
@Mamavan Rico: Het gaat nu al veel beter dan eerst!! Hij slaapt nu regelmatig ook wel een nacht door, en we zijn geen uren meer met hem in de weer als hij wakker is. Nu is het vaak een kwestie van even speen erin en goed leggen, en hij slaapt weer verder.
Voorheen (ongeveer een maand en langer geleden), konden we echt hele nachten bezig zijn. Maar nu, had hij wel heel bijzonder lang geslapen, heerlijk!!
Hij gaat gewoon om half 7 naar bed, en krijgt dan zijn toetje/laatste fles 120 cc. En pas de volgende ochtend om half 8 krijgt hij weer pap. Geen nachtelijk eten hier! Heeft hij ook helemaal niet nodig!!
Liefs, Anne
Nee, heb het uiteindelijk niet gedaan.
Hij is nu wel heel erg gehecht aan zijn knuffeltje, en wil er altijd mee knuffelen in bed!
Hij is nu volgens mij ook net uit een sprong en heeft net een tand erbij gekregen, en misschien dat dit nu het punt is dat hij door gaat slapen…
Maar ik juich niet te hard
Liefs, Anne
Ik hoop het van harte voor je, want je moet onderhand gesloopt zijn. Dylano slaapt al heel lang door, alleen in sprongentijd moet ik er meestal een keer uit 's nachts en dat breekt me al Ik kom altijd moelijk terug in slaap, dus ow wat zul je genieten als het blijvend is
Liefs Michelle
Afgelopen nacht is het weer goed gegaan:D
We moesten hem zelfs om 8 uur wakker maken om naar opa te gaan, ik weet niet wat ik meemaak
Liefs, Anne
Fijn om te horen dat Seth nu veel beter slaapt!!! Zonder de hele kamer op z’n kop te hebben gezet!
Zei toch…je tijd komt wel…
Jade is nu elke morgen om 6.30 wakker (niet slecht), maar als je 8.00 weken gewend bent is het wel weer wennen. (ze wordt nu weer van elk geluidje in huis wakker )
Groetjes Frauk
Wat heerlijk meid, het is je gegund! Ik hoop van harte dat Seth zo goed blijft slapen. Hier was het helaas weer 5.45 uur vanmorgen…
Groetjes,
M
Oww mriek, Erik wil het ook niet leren hè, Ik klaag momenteel niet. Dylano gaat er om half 7 in en slaapt tot kwart over 7 half 8 en blijft dan lekker spelen tot 8 uur
Zijn ook wel dagen dat hij vroeger komt, maar die komen steeds minder vaak voor. Hou mijn vingers gekruist
Liefs Michelle
Nee Michelle, het is een hardleers kereltje. Misschien als het middagslaapje er ooit afgaat, dat 'ie dan langer doorslaapt, maar ik hoop nergens op. Dan kan het alleen maar meevallen…
Groetjes,
M
@lalala:
half 7 is lekker op tijd!
rico ligt er om 8 uur echt in, en half 8 krijgt ie een pyjama papje,
ik vind de tijd zo wel best. hij slaapt tot half 8 ongeveer, soms is het 7 uur en soms is het 8 uur.
maar echt fijn dat je er niet meer s’nachts constant uit hoeft voor te troosten!
ben je dus wel lekker aan het genieten van je nachtrust nu?
Ja, het gaat nog steeds best goed!!
Soms 1x eruit, maar dat is eigenlijk niets
Alleen jammer dat ik nu minder slaap, haha
Ben steeds erg aan het dromen, en wordt daar helemaal vermoeid van wakker, hopen dat dat ook snel over is!
Liefs, Anne