Secret Story

He wat jammer dat Julia’s Tnago er niet meer opkomt!! Vond het zo’n leuke serie, en elemaal lekker zomers!! Bah, baal ik dus echt van!!

IK hou echt van serie’s a;s grey’s anatomy, private practive, 24 , glee etc. Echt geweldig!!!

SOmmige programma’s zoals dubbeltje op zijn kant vind ik ook wel leuk om te kijken, maar als er iets van hierboven op tv is, dan zap ik toch echt daar naar toe!!!

Wel grappig die verschillen idd, maar goed, dat is juist leuk om te zien hoe verschillend een mens kan zijn!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Binnenkort komt het zesde zintuig internationaal met Derek Ogilvie erweer op :smiley: Niceeeeeeeeeeee

Liefs, Melanie

@ Inge hoezo wie is de mol is Nederlands toch?? En sterren dansen op het ijs??

Groetjes,

Michèle

ja dat is zo maar ik had het meer over de soaps/series

Neu weinig. Heb GTST een tijd gevolgd maar nu niet meer. Moet zeggen er zijn weinig nederlandse series die mij boeien. Ja vroeger wel Baantjer keek ik altijd en fort alpha (heeeeel vroeger) heb ik wel gekeken, maar nu, nee weinig boeiends voor mij.

Groetjes,

Michèle

ik vind flikken maastricht wel veel leuker dan baantjes. jij niet dan??

Nooit gekeken dus kan ik niet over oordelen

Groetjes,

Michèle

vrijdagavond 20:30 a 20.35 tot 21:20 ongeveer. op nederland 1
is wat jonger dan baantjer Met Angela schijf en victor reinier als rechercheur en losse agenten. het gaat ook soms over hun prive.
echt een goeie serie zelfs rijco kijkt haha!

Kijk ik sterren dansen op het ijs. Enne oh ja ik heb wel grijpstra en de gier gekeken maar dat vond ik met Roef Ragas leuker dan met Waldemar Torenstra. Dus toen ben ik een beetje afgehaakt.

Groetjes,

Michèle

oke