Schudden met hoofd: slapen


#21

Dit topic is van 2010 hoor Hihi

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy


#22

O ja! Hahaha! Helemaal niet naar gekeken joh!
Zou haar kindje nog zo met het hoofd schudden?



#23

Mijn oudste zoon,inmiddels 4 jr, heeft dat ook als baby gedaan en doet dat nog steeds. Hij doet het om zichzelf in slaap te wiegen. Heel normaal. Iets waar je geen zorgen om hoeft te maken. Mischien vind je, je kindje juist prettig om zichzelf op deze manier in slaap te komen.


#24

Stom van me. dat het al eentopic van 2010 is. hahahahaha. Voortaan maar goed naar de datums kijken!


#25

Ja ik zag wel dat het van 2010 is maar ik was op zoek naar info naar hoofd schudden en kwam dit tegen. Ons zoontje doet het zo erg dat mijn man zei: zoek is op internet of dit wel normaal is. Maar ik heb zoiets van: Het hoort gewoon bij hem, enkele van onze andere kinderen doen het ook en hij dus ook. Maar dan wel erg extreem. Maar goed niets ernstigs, zie gelukkig dat het meerdere kinderen doen. En dan is het wel eens interessant om andermans ervaring te lezen vandaar een late reactie in 2011! Groetjes Jolanda


#26

Hoi allemaal,
Onze dochter doet sinds enige tijd hetzelfde, en dan ook erg extreem, gisteravond was het erg eng en krtegen wij haar niet rustig, ook vannacht was ze erg onrustig.
Ze is nu 7 maanden oud en sliep eigenlijk al vanaf de geboorte goed door snachts.
Ben wel iets gerust gesteld, nu ik zie dat het vaker voorkomt.


#27

Hoi,

Zelfs een reactie uit 2012…
Mijn zoontje van 3 schud ook altijd heen en weer om in slaap te komen.
Als hij heel erg moe is zelfs met z’n hele lijfje , of heel snel met z’n hoofdje.
En sinds 1,5 jaar maakt hij er ook geluid bij…soms een liedje en soms monotome geluiden.
Vreemd gezicht…en de geluiden die hij maakt zijn vaak erg hard…lijkt me lastig straks met logeren of kamp, maar misschien gaat het over???


#28
quote:
Hoi,

Zelfs een reactie uit 2012…
Mijn zoontje van 3 schud ook altijd heen en weer om in slaap te komen.
Als hij heel erg moe is zelfs met z’n hele lijfje , of heel snel met z’n hoofdje.
En sinds 1,5 jaar maakt hij er ook geluid bij…soms een liedje en soms monotome geluiden.
Vreemd gezicht…en de geluiden die hij maakt zijn vaak erg hard…lijkt me lastig straks met logeren of kamp, maar misschien gaat het over???



#29
quote:
quote:
Hoi,

Zelfs een reactie uit 2012…
Mijn zoontje van 3 schud ook altijd heen en weer om in slaap te komen.
Als hij heel erg moe is zelfs met z’n hele lijfje , of heel snel met z’n hoofdje.
En sinds 1,5 jaar maakt hij er ook geluid bij…soms een liedje en soms monotome geluiden.
Vreemd gezicht…en de geluiden die hij maakt zijn vaak erg hard…lijkt me lastig straks met logeren of kamp, maar misschien gaat het over???




#30

Hoi,

Hier zelfs een reactie uit 2014
Mijn dochter is inmiddels zeven en doet dit nog steeds. Al vrij snel na haar geboorte begon ze met het draaien met haar hoofd in bed (of waar ze in slaap viel). Heel snel met haar hoofd draaien en dan een monotoom geluid maken. Later begon ze er bij te zingen. Dat was ook wel weer grappig haha. Nu alleen nog dat monotome geluid of papa of mama zeggen in dezelfde monotome toon.
Ze zegt dat ze anders niet in slaap kan komen.
Het nadeel is… Elke ochtend komt met het kapsel als Tina Turner haar bed uit. Helemaal in de tist . Is het bij jullie kids inmiddels al gestopt?

quote:
Hoi,

Zelfs een reactie uit 2012…
Mijn zoontje van 3 schud ook altijd heen en weer om in slaap te komen.
Als hij heel erg moe is zelfs met z’n hele lijfje , of heel snel met z’n hoofdje.
En sinds 1,5 jaar maakt hij er ook geluid bij…soms een liedje en soms monotome geluiden.
Vreemd gezicht…en de geluiden die hij maakt zijn vaak erg hard…lijkt me lastig straks met logeren of kamp, maar misschien gaat het over???


[/quote] [/quote]