Schrik niet dames. Jawel een man op het Forum!

Hoi Dames,

Voor die personen die niet op de meeting waren, ik ben Dennis.
Ik ben negenentwintig jaar oud en deel mijn achternaam met mijn vrouw Kitty.
Kitty schrijft al een tijdje bij jullie op het forum en dat gaat ook op voor mijn schoonmoeder Elly. Afgelopen zaterdag ben ik ook mee geweest naar de meeting bij bal-lorig in Houten. Nu wilde ik reageren op de foto’s van de meeting en kitty zei dat ze het wel leuk zou vinden als ik dat dan onder mijn eigen naam zou doen. Dus dan maak je maar een account aan, met als gevolg dat je je onder goed gedrag ook nog even voorstelt.
Dus bij deze.

Groetjes,
Dennis

hallo dennis.

ik ben ingrid 34 jaar en getrouwd met henk en hebben een zoon marco van 3,5 jaar.
ik ben niet meegeweest zaterdag want wij hadden verjaardag van mijn vader.
dus stel me ook even voor aan je

groetjes ingrid mama van marco 18-3-2001

Heeeee, wat gezellig!
Nou, mij ken je al omdat ik je natuurlijk gisteren gezien heb bij Ballorig.
Was hartstikke gezellig, maar ik zal eerst even bij de desbetreffende topic kijken, voordat ik hier uitgebreid ga reageren

Groetjes, mamma van Stephan

Hahahahahahahahhahahahahaha!!!
Dat is niet katten, dat heet HUMOR Elly! (in mijn ogen tenminste wel, hihi )

Enne…Dennis? Dapper hoor, dat je je tussen al die vrouwen durft te begeven

Groetjes, mamma van Stephan

It’s a tough job, but someone has to do it!!!

Groeten Dennis

Zij gaat altijd eerder naar bed en ik moet er altijd eerder weer uit. Als je het snel zegt dan lijkt het net of het eerlijk verdeeld is.
Maar ja, ik mag er morgen weer om half zes uit.

groetjes,
Dennis

Hoi Dennis,
Ook welkom van mij, je spreekt zo wel je famillie nog eens he? je schoonmoeder, en je vrouw

Ik was er helaas ook niet bij, door de verbouwing hier.
Ik ben Mo, woon samen met Jacky en we hebben een dochtertje Gioia. en een hondje, en een poes en vissen en…

groet
Mo

hoi dennis wat leuk dat je ook mee komt kletsen met ons .en we schrikken niet zo gauw hoor .ikke ben marielle 36jaar ben getrouwd met martin en onze dochter heet tanja van 3jaar heel veel plezier hier maar dat gaat vast wel lukken

groetjes marielle mama van tanja

welkom hoor dennis,ene niet ruzieen wie het eerst mag antwoorden zo he op de topics want het is een beetje verslaafend hier

trowuens ik ben bianca was er helaas niet bij zaterdag maar ben 32 en getrouwd met hans en mama van 3 kindjes 1engeltje en 2 bengels dylan(7) en kaitlyn(3)

Hoi Dennis,

Ook van mij hartstikke welkom op dit gezellige forum!

Ik ben Maike, 23 jaar, getrouwd met Nico en samen zijn we de trotse ouders van Levi van 14 maanden!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

hoi dennis welkom! heb je natuurlijk in het echt ontmoet en je lekker met de kids bezig gezien dus je kunt vast goed mee praten hier

heb nog wel een verzoekje zou je je foto in de handtekening ietjses willen verkleinen, als je nu een reactie plaatst moeten we zover scrollen

groetjes Kim, mama van

en

oke kitty! we wachten af

groetjes Kim, mama van

en

Hoi dames,
Leuk jullie allemaal te leren kennen. Kitty heeft vandaag ook mijn handtekening kleiner gemaakt. Als het goed is hoeven we niet zo ver meer te scrollen.

Helaas gaat het nog niet helemaal goed. Kit is morgen vrij en zal er dan nogmaals naar kijken. Hopenlijk dan beterschap.

Groetjes Dennis

Gewijzigd door - Dennis (van Kitty) op 01 Nov 2004 18:45:13

Haaaaaaaaa die Dennis. hahaha wij schrikken niet zo snel hoor want anders hadden we het zaterdag wel erg moeilijk gehad met de mannen die er waren. Wij hebben je zaterdag dus wel ontmoet (Daan, Evianne & Astrid ) Leuk dat je ook mee komt kletsen. Zo`n groot kind erbij is altijd leuk. Veel plezier hoor !

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hoi Dennis

Welkom bij Ikkeben!
Ik ben Sonja, 27 jaar, getrouwd met Remco en moeder van Jeroen

Groetjes,
Sonja, mama van
Jeroen (11-12-2003)