Schoenen

kijk eens op www.zootjes.nl

dan zie je wat ik bedoel

groetjes

roy is nu ruim 18 maanden en ik kan nu eindelijk zeggen hij loopt… wel met vallen en op staan maar hij loopt meer dan hij kruipt hahaha

Tries

Liefs Tries

jaaaa leuk hoor al die verschillen. fabiano had ook van die zootjes. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ze niet echt leuk vond om te zien hoor… maarja. toen hij net 1 jaar was liep hij en toen heb ik een paar goed schoenen gekocht. hij was daar wel binnen twee maanden uit. nu koop ik nog steeds een paar goede schoenen waar hij dan ook het meeste op looopt. ik wissel deze af met een paar wat goekopere schoenen. fabiano heeft trouwens ook een maat overgeslagen. van maat 22 gelijk naar 24. jaaa inderdaad dat kan dus ook nog. en toen hij nog niet lieg maar wel ging staan enzo heb ik hem eigenlijk geen schoenen aangegeven… fabiano is ook een jochie die het liefste op zijn blote voeten loopt. al is het winter!!

maureen

ik zie heel vaak de Zootjes-reclame in wij jonge ouders. Maar ik denk toch dat ik ga voor de leren lopen schoen. Ik ben wel erg blij dat we het weer een keertje over zo iets belangrijks hebben, want als je geen goede schoenen koopt (of weet hoe je het beste kan letten op kwaliteit) kan je kind daar de rest van zijn/haar leven last van hebben.

Liefs Kristel

Nou ik heb gekeken naar die zootjes.
Dat bedoel ik nou met die afgebonden voeten leren sloffen .Ik heb ze gewoon van de hema gehad.Maar ik vindt ze dus heel lelijk.
De schoenen die ik bedoel zijn echte schoenen met aparte zool.Maar ze zijn nog wel heel slap.
Groetjes Eljada

ik ben heel tevreden over de Zootjes, maar goed smaken verschillen zo zie je maar.
Eljada welke schoentjes bedoel jij dan??

groetjes

We hebben een keuze kunnen maken.
Ik heb de “stoute schoenen” aangetrokken en ben naar een schoenenwinkel speciaal voor kinderen gegaan. Heb daar de vraag voorgelegd over wat voor een schoenen en wanneer. Ik ben bijna een uur binnengeweest en Sanne heeft er lekker kunnen spelen.
Ze heeft nu maat 17 en dat blijkt klein te zijn voor haar leeftijd.
Toen hebben we haar onder het genot van een kopje koffie lekker laten kruipen met haar oude schoentjes cq slofjes. Dit om te kijken of ze zich vanzelf weer zou proberen af te zetten en hoe. Dat deed ze en dus hebben ze toch maar schoentjes aanbeveeld. Jochies heten ze en ze heeft nu maat 18. Ze zijn puur voor buitenshuis en dat moest ik ook “beloven”. Want zij adviseerde mij om idd Sanne zoveel mogelijk blootsvoets of met anti-slip sokjes te laten kruipen en lopen.
Haar oude schoentjes mag ze alleen aan als we gaan fietsen of zo, ze mag daar zeker niet op staan. (Sanne zet haar voet dan teveel op de buitenkant waardoor haar enkeltje zwikt)
Ze vertelde ook dat ik waarschijnlijk binnen 3 maanden weer op de stoep sta, en dat het allemaal toch best wel kostbaar kon zijn.
Uiteindelijk heb ik € 36,90 betaald en daar kan je eigenlijk weinig over zeggen.

En weer een mijlpaal in haar leven. De eerste schoenen. Ik loop nu bijna naast mijn schoenen van trots. Maar ik weet zeker dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Liefs Kristel

Haha, en OF ik weet wat je bedoeld!!
Ik loop zo vaak bijna naast mijn schoenen van trots, haha!
Maar wat goed joh, dat je nu toch geslaagd bent.
En die prijs waren wij ook kwijt toen met de eerste schoenen van Stephan. Hij had maat 19.
Volgens mij ontkom je er bijna niet aan. Niet als je echte goede kwaliteitsschoenen wil in ieder geval.
Maak je eens een foto als ze ze aan heeft?
Ben nu wel nieuwsgierig geworden hoor!

Liefs, mamma van Stephan

Hoi Kristel
Leuk joh dat je zo trots bent.Ken het gevoel ook,net als Bieb.
Ben ook helemaal dol op nieuwe schoenen kopen voor Niels en Iris.
Vooral voor meisjes heb je van die lieven.(Iris heeft b.v. laklaarsjes…zo schattig!)
Veel plezier ermee.
En goed dat je bent gegaan,zo ben je al weer heel wat wijzer.
Groetjes Eljada