Schiet al aardig op hier!

nee dames helaas nog niks
Ik houdt jullie op de hoogte.
We waren idd op een familiebezoekje

groetjes gytha

ja van die ananas heb ik ook gehoord! maar heb hem niet in huis helaas.
We gaan zo na het eten een rondje wandelen misschien helpt dat haha
De laatste echo gaf aan dat ik 21 april uitgeteld zou zijn. dus we gaan hier maar van uit.
Ik ben het idd zo zat heb zo’n zin om te bevallen! (klinkt raar maar ja)
Al zouden ze zeggen je moet nu naar het zkh om te gaan bevallen, vlieg ik de auto in! En ik heb een schrik voor ziekenhuizen dus dat zegt genoeg , hoe graag ik nu wil!
Ga er maar niet teveel over na denken en mee bezig zijn misschien scheelt dat ook.
Morgen dus WEER naar de vk als het vannacht niet gaat gebeuren.

groetjes Gytha

Gaat om de kinine die er in zit dus tonic en bitter lemon drinken helpt ook, maar met alles geld het lichaam moet er klaar voor zijn.

Groetjes,

Michèle

Heel actief blijven wil het ook weleens op gang brengen werd mij toen verteld.

Gytha, maak je nog een mooie foto van je ronde buikje want nog heeeeeeeeel even en het kan niet meer.

Succes met de laatste loodjes meid.

Veel liefs van miranda

he jammer ik ben bevallen met 42 weken en 1 dag, dus das wel erg lang was vrijdag 42weken dus dacht uiterlijk dan zeiden ze doodleuk maandag wodt je ingeleid en die nacht is het begonnen.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

@Wil, die verse ananas-truc zou alleen evt. kunnen werken als je het hart van de ananas eet en dat is supersmerig. Gewoon ananas doet helemaal niks. Wat je beter kunt doen is tonic of bitterlemon drinken. Daar zit kinine in en dat zou iets op gang kunnen brengen. Kinine zit ook in het hart van de ananas.

Maar eh…Gytha, ik kom net terug van een weekendje weg, helemaal blij dat ik misschien digitante geworden ben en helemaal nog geen kleine mop te bekennen! Wat is dat nou weer voor een grapje?

Groetekes, Sje

He Sje je bent wel digitante hoor, alleen nog niet twee keer

Groetjes,

Michèle

Nou we zijn benieuwd hoor
Kleintje heeft het gewoon naar zijn zin bij mama in de buik
En ja wachten duurt lang

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Zelf gok ik nog steeds op dinsdag. En een jongetje!

Ik denk dat ze al bezig is en dat het een meid is.

Groetjes,

Michèle

@Michèle, ja ik zag het inderdaad dat ik al digitante geworden ben dit weekend maar ik wil zo graag heel snel nog een keer!!!

Groetekes, Sje

Lang zal het niet meer duren sje. Ach het is goed voor je geduld dit

Groetjes,

Michèle

Ha ha ha mijn water werkt nog…

Groetjes,

Michèle