Roy gevallen

Dan moet je dat zeker schriftelijk ook doen. Ik had ze echter al meteen gevraagd hoe ik nu in goed vertrouwen mijn kleine dinsdag naar ze toe moet brengen ? Ik ben meer van het meteen confronteren, zo kan ik ook meteen reageren op hun antwoorden en kunnen ze zien hoe pissed ik zou zijn. Ik vind het nogmaals bijzonder onverantwoord hoe dit gegaan is. Waren me eigen hummels druk in de wipper, stonden ze er nog niet eens mee in de box, maar op de grond. En dan had ik nog tijd om ze in de smiezen te houden. Hun weten dat ze minder aandacht hebben en hadden kosten wat het kost driedubbel moeten kiezen voor de veiligheid van je kindje. Even in een wipstoeltje op de grond zetten had ze zeer zeker niet meer dan 5 minuten gekost en was een groot risico minder gweest. Dus brul maar goed van je af, mondeling of schriftelijk en zorg ervoor dat je er weer vertrouwen in krijgt. Want anders zou ik zeker op zoek gaan naar een ander kdv zodat je er zelf geruster op bent.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

je bent helemaal geen slappeling, dus hou er mee op dat te zeggen meid, je was ook gewoon ontzettend geschrokken en wist je natuujrlijk ook geen raad met wat je moest zeggen.
en je weet: je kunt wel een gesprek gaan voor programmeren maar het loopt toch altijd anders dan je gewild had.
Ik zou ook een brief schrijven, dat komt zoiezo al meer als"officieel" over dan mondeling. mondeling is het zovan: oh ja sorry punt.
stuur hem gewoon naar de directeur of weet ik veel hoe dat daar heet.
en hij moet die mensen maar aanpakken.
maar ik zou absoluut NIET mild zijn in je brief.
En wat Asje al zegt: zij hadden beter moeten weten mbt de veiligheid van je kindje. en daar zijn ze gewoon nalatig in geweest. absoluut onacceptabel!

Natuurlijk wordt je emotioneel als zoiets gebeurd en is het helemaal niet gek dat je verhaal er anders uit komt dan je zelf wilt. Als jij je er prettiger bij voelt, moet je zeker schrijven en ik zou ook niet mild zijn. Het is en blijft een fout van het kdv, zeker als ze hem druk hebben zien doen. Als hij zich uit die stoel heeft weten te wurmen, moeten ze zich denk ik ook afvragen of die stoel wel geschikt is voor Roy. Een gewone wipstoel is op een gegeven moment ook niet meer geschikt voor die kleintjes. Hoe goed ze ook vast kunnen.

Groetjes Natasja

Lilypie

ach het ventje… Belachelijk dat ze hem alleen lieten!
Ik had zeker een klacht in gediend… Bij ons heb je een aanspreekpersoon binnen het kdv voor dit soort dingen. Ik had meteen aan de phone gehangen een een afspraak gemaakt. Vind dit echt slordig hoor!

Kan je voor dinsdag geen andere oppas regelen? Om toch ff te laten blijken dat je er geen vertrouwen meer in hebt. Want dat voelen ze dan zeker hoor? Hebben ze uberhaubt nog wel gebeld om te vragen hoe het is afgelopen in het ziekenhuis etc…

Gewijzigd door - linny op 03 Aug 2009 12:21:46

Hey MamavanRoy,

Hoe is het vandaag gegaan op het kdv? Zijn ze er nog op terug gekomen?

Groetjes Natasja

Lilypie

Ja ze zijn er nog op terug gekomen. Nogmaals excuses en zo.
Ik heb ze nog even mondeling gesproken en mijn vriend en ik hebben besloten om het daarbij te laten. Voor ons is het zo goed en afgedaan.

Roy heeft het vandaag ook hartstikke goed gedaan gisteren.

@Linny, ze hadden meteen dezelfde dag 's middags nog gebeld om te vragen hoe het met hem ging en hoe het in het ziekenhuis was gegaan.

Gr. Marieke

Gewijzigd door - mamavanroy op 05 Aug 2009 09:32:04

Dat lijkt me voor jou ook weer wat geruststellender en ik denk dat ze nu wel extra op hem letten.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het nu zo is gegaan.

Groetjes Natasja

Lilypie

Wat fijn dat ze er op teruggekomen zijn en jij ook alles hebt kunnen zeggen wat je wilde.

Zoiets zal ze toch geen 2e keer gebeuren.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Fijn dat het nu goed voelt. De kans dat het nog een keer gebeurt is vast heel klein nu. Ze zullen wel niet zo dom zijn om hiervan niet geleerd te hebben.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

gelukkig maar…
Ik hoop dat ze nu dat stoeltje gelijk weg hebben gedaan! bij ons staat tie ook op het kdv… vreselijk gevaarlijk ding vind ik het… ze wilde toen ook mn zoontje erin zetten en toen hadden ze het riempje in hun handen… (los)… toch maar niet gedaan gelukkig…