Rode stipjes

Het zijn muggenbulten!!! Gelukkig maar weer Ik had ook niet meer anders verwacht, als het een ziekte was geweest had er toch ook wat bij moeten komen, of inderdaat blaasje! Nou dat weten we dan ook weer

Groetjes Anouk

Ah, fijn dat je duidelijkheid hebt!

Groetekes, Sje

ooh gelukkig maar meis!
maar muggenbulten zijn ook niet tof
ik denk dat rico liever waterpokken heeft dan muggenbulten
die had totaal geen last van zijn waterpokken maar het waren ze wel.

nee ze heeft er gelukkig helemaal geen last van! En het beginnen nu wel wat meer bultjes te worden. Het ziet er zo van een afstandje hetzelfde uit als gisteren, maar je kunt nu wel voelen dat ze iets op de huid liggen, dus niet er onder. Ik hoop maar dat het snel weg trekt, arm schaapje ziet er niet! En Joey wil elke keer de sitjes telle (stipjes tellen) haha

Groetjes Anouk

Jeetje, als dat muggenbulten zijn, dan hadden jullie wel een hoop hongerige muggen op de camping.
Maar wel fijn dat het niets ernstigers is!!

Lilypie First Birthday tickers

Haha ja heel wat hongerige muggen, maar ze eten wel beschaafd in kleine porties Hoop alleen dat ze de volgende keer hun maaltijden van meerdere bordjes eten, en niet alleen van bordje-Jessey

Groetjes Anouk

Aten die hongerige kleine-hapjes-etende muggen maar netjes met hun mond dicht, dan had die kleine meid er nu geen bultjes aan overgehouden!

Groetekes, Sje

Tja het blijven muggen hè?! Met het verstand van een mug

Groetjes Anouk

Tja, weinig ruimte voor hersenen in zo’n klein koppie!

Groetekes, Sje

haha sitjes tellen!
ohnee rico had echt wel last van zijn muggenbulten en juist minder van zijn waterpokjes, maar goed ieder kind reageerd idd anders op dingen.
het schijnt hoe ouder je wordt hoe vervelender waterpokken zijn.