Robotstofzuiger

nou zag ik net toch iets leuks op een online winkel site! de robotstofzuiger
hij kost nogal wat 450 maar het is zo leuk om te zien.hij bekijkt de woonkamer neemt dat op in zijn geheugen en stofzuigt dan de hele kamer, is de acuu leeg gaat hij zelf weer naar de oplader ,haha,
vervolgens gaat hij exact verder waar die gebleven was. hij registreert kasten enzo dus hij botst niet tegen meubels , nou geweldig lijkt me dat

wie heeft dit ooit in het echt gezien?? zou heel graag willen weten of die in het echt ook zo super is, want dan ga ik maar eens manlief een extra voetenmassage geven hahaha in de hoop dat hij dat effe voor me koopt

before you judge me, try hard to love me

Jaaaa ik weet welke je bedoelt!!
Katten zijn er namelijk dol op

Het enige nadeel van zo’n ding lijkt mij, hij kan niet over kleden heen. Hij kan geen drempels op zeg maar
Dus als je een kleed hebt, kan ie er wel af, maar niet terug er op

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

hahaha hoe grappig vooral met de kittens een voor een kukelen ze eraf,

ja dat is precies welke ik bedoelde

er stond dat hij drempels tot 1,5 cm op en af kan maar indd ik twijfel of de tapijten er schoon van gaan worden, er stond bij de goedkopere versie negatieve reacties bij het gebruik op vloerkleden

Je kan nog veel meer filmpjes erover vinden op youtube en dan zie je in 1 filmpje ook dat de stofzuiger niet op het kleed gaat, maar er gewoon tegen aan botst. En zelfs de deurmat vouwt ie dubbel in plaats van er op te rijden

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

nou mijn robot mag ik inruilen voor mijn man hahaha,
hij belde net effe van zijn werk dus vertelde gelijk over mijn ontdekking en hij zij… voor 450 euro stofzuig ik de rest van het jaar wel hahaha

ach ja het is ook heel veel geld en mijn dirty devil doet het ook nog super dus…

maar het blijft een leuk ding haha