Rico's melkgebitje is compleet met 21 maanden!

Wat fijn dat hij zijn gebit compleet heeft en jullie er lekker vanaf zijn. Tim had iets voorbij zijn 1e verjaardag al zijn tanden. In augustus vorig jaar zijn er 4 kiezen tegelijk doorgekomen en daarna niets meer. We wachten dus nog steeds op de laatste 4 kiezen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Wat snel van Rico! Wij waren vanmorgen bij de tandarts en Erik mocht voor het eerst ook in de stoel. Bij mama op schoot, liggend met z’n rug op mijn buik. En de tandarts heeft in z’n mondje gekeken met zo’n spiegeltje. Erik hield zich keurig, haha. Kortom, ze gaf aan dat hij nog 1 kiesje moet en dat het dan compleet is. Weten we dat ook weer, want ik krijg het ook niet voor elkaar om in z’n mond te voelen

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Mriek je moet gewoon netjes vragen of hij zijn mond open wilt doen en dan er bij zeggen dat hij niet mag bijten Werkt hier perfect

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ook bij een enorme peuterpuber?!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Michelle, bedankt voor de tip. Als ik in Tim zijn mond voelde vroeg ik er nooit om. Nu heb ik het vanavond gevraagd en tot mijn verbazing ging zijn mond gewoon open en liet hij het toe. Echt zo grappig.

Dus Mriek, zeker de moeite waard om te proberen!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Ik ga het ook eens proberen, ze snapt per slot van rekening ook of ik aan der billen ma snuffelen

Groetjes,

Michèle

Inderdaad, misschien dan toch een idee? Ga het eens proberen!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat zouden we zelf doen als ze opeens met een vinger in ons mond zouden zitten Ik zou het wel weten

Liefs Michelle

Hmm… nou hier werkt dat niet hoor
Hij bijt er niet minder om! haha

Liefs, Anne

Jammer Anne dat het bij Seth niet werkt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

@Michelle: terugbijten, tuurlijk!

50/50 dus. Ik ga het proberen, ben benieuwd ik daarna nog kan ikkebennen

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

ik wil het ook wel proberen maar ik kan al duidelijk zien als ie het op een schreeuwen of lachen zet of ze door zijn of niet en dat is dus het geval dus ik ga het niet meer riskeren… dankje feestelijk

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Mriek Kun je nog ikkebennen ???

@IngeIk kan het boven niet goed zien als hij lacht of huilt. Beneden wel.

Liefs Michelle

Nog wel, heb het nog niet geprobeerd

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

@Michelle: dan kan het idd nog goed zijn dat ze er al tegenaan liggen, dat het nog net een puntje door moet.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker