Ramona is bevallen

Gefeliciteerd met je dochtertje!
Leuke naam hoor!

Gr, Danielle

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje.
Veel geluk met zijn viertjes en een fijne kraamtijd gewenst.

Liefs Shirley

Welkom Noa!
Veel plezier op deze wereld.

Feliciteer je de rest van je familie van ons?

M.

Hé, 6 mei-hei! Ik heb gok gegokt, haha! En wat heb je dat snel gedaan zeg! Fijn dat de bevalling zo is meegevallen. En een leuke naam zeg: Noa! Gefeliciteerd. En nu lekker rustig aan. Hopelijk vindt Noa snel haar duimpje en kan ze lekker tutteren!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Gefeliciteerd!!! Super mooie naam, fijn dat het allemaal zo goed gegaan is.
Lekker genieten met z’n vieren (en vandaag nog een beetje extra op moederdag)!

Liefs Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter NOA!

Heel veel geluk met zijn 4tjes

Gefelicitaaaaaaart!!!

Gefeliciteerd met de geboorte van Noa, erg mooie naam trouwens! ging het verder allemaal goed? geen naklachten?
Marco en Rens natuurlijk ook van harte gefeliciteerd, geniet er lekker van met zijn viertjes!

Gefeliciteerd! En ik zie graag een foto!

Een beetje later omdat ik op vakantie ben geweest, maar niet minder gemeend:

Welkom NOA!!!

Ramona, Marco en Rens, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
Fijn dat het allemaal is meegevallen.

Nu zijn we natuurlijk errrrg benieuwd naar een foto

Van harte met jullie dochter Noa!!! Super, een knul en nu een meisje!!!

Bedankt voor de felicitaties allemaal.
Hier gaat het prima. Noa doet het supergoed. Het is een heerlijk rustig meisje en eigenlijk gaat het allemaal vanzelf. De bv verloopt prima, naar verwachting zit ze morgen alweer op haar geboortegewicht. Ze heeft wel wat last van krampjes maar zolang ze maar op onze buik mag liggen dan hoor je haar niet. Verder slaapt ze eigenlijk de hele dag. De nachten gaan ook prima, al komt ze dan ook om de 2 a 2,5 uur. Wat dat betreft is het echt een hongerige baby net als haar broertje destijds.
Met mijzelf gaat het ook prima, heb nog wel wat last van mijn rug en bekken en een beetje moe maar dat hoort erbij. Heb geen knip of hechtingen en van mijn onderkant dus ook totaal geen last meer. Het vloeien is ook nihil.
Ik heb een super kraamhulp(dezelfde als met Rens) en die verwent ons gruwelijk.
Omdat ze mij eigenlijk nauwelijks hoeft te helpen met Noa heeft ze vandaag de hele keuken van boven tot onder grondig onderhanden genomen. Heerlijk want daar was ik zelf niet meer aan toe gekomen.
Rens vind zijn zusje erg lief, maar hij is wel een beetje hyper van het hele gebeuren en ook een beetje dwarser als anders. Het is voor hem natuurlijk ook een hele verandering. Hij was wel erg blij dat ik vandaag weer naar beneden mocht. Ik ben trouwens supertrots op hem want ondanks het hele gebeuren gaat hij nog steeds netjes op het potje.
Ik zal kijken of ik moren tijd heb om foto’'s te plaatsen weet even zo snel niet waar het kabeltje is.

groetjes Ramona

Jeetje wat goed allemaal, leuk je verhaal te lezen, en fijn dat Noa het zo goed doet hoor, en natuurlijk ben ik nog steeds heel benieuwd naar een foto. Ik wacht morgen met spanning af. Zo schattig nieuwe verse babies! hahahah

Lekker dat het bij jullie ook allemaal zo goed gaat!
En dat je je ook goed voelt, dat scheelt een hoop!

En dat dwarse van Rens had Luka ook, bij Luka was het na 2 weken vrijwel over. Op de ppt-kuren na, zeg maar…

Geniet ervan meid!

Lilypie First Birthday tickers

Wauw het is achter de rug… WAT SUPER LEUKE NAAM… !

Geniet er van…

Bij deze een paar foto’s van onze kleine meid.

Net geboren thuis

In het ziekenhuis genomen

Rens met z’'n kleine zusje

Ohhh wat een mooi kindje, en van die lekkere dikke wangen, en ook leuk rens z’n gezichtje! Echt heel schattig!

Het gaat hier allemaal prima. Noa is een heel rustige baby, ze huilt zelden en slaapt erg veel. Ze is erg tevreden. Met mij gaat het ook goed maar ik merk wel dat ik nog rustig aan moet doen. Wil soms een beetje te veel doen omdat ik me zo goed voel maar dan kom ik mezelf toch tegen.

groetjes Ramona

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!
En wat een moppie zeg! Prachtig die eerste foto, nog helemaal onder het huidsmeer… wat blijft het toch wonderlijk allemaal.
Ook heel lief met grote broer Rens erbij, hij kijkt een beetje beschermend en houdt dr zo voorzichtig vast aan dr armpje, heel lief!
Ik hoef niet te vragen waar beide die prachtige haardos van hebben!

Lekker genieten meid!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Mooie meid hoor! Idd lekkere spekwangen!
Lekker genieten ervan, echt, het gaat zo snel!
Jenthe is inmiddels alweer 5 weken…

Lilypie First Birthday tickers