Rainbow stofzuiger / Jurian verkouden

Jurian is altijd verkouden… en als hij niet verkouden is dan klinkt hij heel vol en lijkt het alsof hij verkouden is.

Nu heeft mijn schoonmoeder een stofzuiger gekocht die ideaal is voor allergie-, bronchitus-, astma-, en carapatienten. De rainbow stofzuiger. Heeft iemand er ervaring mee? Is het een optie om die aan te schaffen of … zonde van je geld?! (ze zijn nl best duur). Maar als het ter verbetering van je kindje is heb je het er wel voor over… maar wie kan mij de tip geven/advies geven/heeft er ervaring mee?

nee ik heb er geen ervaring mee, maar hebben ze wel is naar jurian’s neus poliepen gekeken of ze niet te groot zijn? bij kleine kinderen zijn ze zoiezo altijd aan de grotere kant maar ze kunnen wel zien of het iets aparts is of niet.
dat kan de neusverkoudheid in ieder geval wel verklaren (rico heeft dat namelijk ook)
bij hem wachten ze af tot hij 1 a anderhalf is

[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Nee daar hebben ze nooit naar gekeken… dus ook altijd een optie! Thankx…

Toch ben ik verder erg benieuwd naar mensen met ervaring met de Rainbow stofzuiger? Heb op google ook gezocht en wel wat dingen gevonden… dure aanschaf blijft altijd moeilijk!

Ook ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou persoonlijk niet zo maar zo’n dure aanschaf doen. Het is heel vervelend dat Jurian zo vaak verkouden is. Helaas zijn baby’s het 1e jaar gewoon heel veel verkouden. In sommige gevallen is er echt iets aan de hand waardoor ze zo verkouden zijn, maar in veel gevallen is er geen reden waarom ze zo vaak verkouden zijn. Ik zou dus eerder Jurian eens goed laten onderzoeken voordat ik allerlei dingen ga aanschaffen waarvan je niet eens zeker weet of het werkt. Zo’n stofzuiger kan voor de een heel goed werken, maar voor een ander weer helemaal niet. Hij is zoals je schrijft voor astma patienten etc en het is natuurlijk nog niet duidelijk of Jurian dat heeft. Ik zou er dus even mee wachten.

Groetjes,
Sandra

[img]http://lb2f.lilypie.com/N9bVp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />

Ik heb geluisterd naar jullie advies … en het dure ding niet aangeschaft. Kon het via mp wel goedkoper krijgen scheelde 2000,00 euro maar dan nog is het een dure aanschaf.

Ik ga het gelijk nog eens aankaarten op het cb als ik daar eind deze maand kom. Weet dat verkoudheid eerste jaar veel voorkomt maar… hij klinkt beetje als astma patientje… vorige keer moest ik het in de gaten houden maar zouden ze verder nog niks ondernemen… dus wie weet volgende keer als ik het aankaart wel…

Bedankt alvast!

Ik weet niet wanneer je weer moet mini boy, maar dan is ie al 1 jaar?? Misschien dat ze dan inderdaad wel verder kijken enne anders gewoon even via de ha spelen. Het cb kan wel eens iets langer op zich laten wachten met deze dingen.

Groetjes,

Michèle

Hoi hoi,

Mijn moeder heeft er eentje en mijn broer heeft er ook een aangeschaft aangezien hij ook allergies is.
Heb je vloerbedekking in huis ik bedoel als hij allergies is, dan zijn zowiezo gladde vloeren aangeraden.
De Rainbow vindt ik zowiezo een achterlijk duur ding. Er zijn meerdere stofzuigers met water werken. Je zou je stofzuiger kunnen vervangen voor een water stofzuiger dan vang je al veel meer mee op dan een luchtstofzuiger.
Verder vindt ik dat de Rainbow giga herrie maakt. http://www.householdshop.nl/product/52991/karcher-sv-1902.html Hier zou ik eerder voor kiezen qua prijs dan.

Succes Cora

Het is niet de bedoeling om hier te gaan demonstreren of reclame te maken!

De rainbow is nu door 2 familieleden gekocht … maar echt té duur. Hij is groot / lomp en zwaar…

Maar wel makkelijk om bij familie te lenen … dus dat gaat wel gebeuren … is stuk goedkoper

Je maakt wel reclame, want je bent actief bezig om je telefoonnummer aan mensen kwijt te raken voor een demonstratie. Je wordt speciaal lid alleen maar om in dit topic te posten, stelt je niet even netjes voor, zegt dat je demonstratrice bent en je gebruikersnaam is ook nog demonstratrice. Dat heet toch echt reclame hoor!

(Enne…sukkes schrijf je met dubbel c. )

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 28 Oct 2009 16:20:00

Gewijzigd door - Sje op 28 Oct 2009 16:21:05

We zijn geen zeurpieten, reclame is gewoon niet toegestaan zonder toestemming van de webmaster. We wijzen je alleen op de forumregels.

Groetekes, Sje

huh Sje tegen wie zit jij te mopperen

Nee hoor zie dat de demonstratice verwijdert is van het forum en haar berichten met haar…

Haha, ik mopper altijd gewoon in de lucht. Vind ik lekker!

Nee, ze had inderdaad geschreven dat ze haar berichten ging verwijderen en dat ze zich van het forum af zou melden. Ze was boos want ze vond dat ze geen reclame maakte namelijk. Yeah right!!!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 28 Oct 2009 20:49:09

Tja … wat dat dan was… ook een gooi in de lucht denk