Raam kinder/baby kamer

Mijn man vind de babykamer nog beetje saai tonen. En dat klopt wel … Maar ik weet niet goed wat ik er nog meer moet doen. Er staan knuffels op het rekje boven de commode. En verder is het raam erg kaal.

Iemand idee om iets in het raam te zetten? Ook knuffels kan natuurlijk maar die staan er al genoeg …

Hoe hebben jullie dat toen gedaan met Jurian??

En morgan heeft een grote Boedha staan, lijkt me in jullie geval geen optie, maar misschien wel een ander mooi neutraal beeldje???

Groetjes,

Michèle

Misschien zo’n treintje met zijn naam erop! Of wat foto’s! Ik had er een echo foto op staan! Of wat boekjes voor als het iets ouder is!

Heb hier op beide kamers al tekst op de muur staan … dus beetje eentonig om het ook op het raam te doen

Zit net te denken dat ik eigenlijk een beeld van grote olifant wel leuk vind. Waar zal ik die kunnen vinden? Zo’n zwarte weet je wel met die grote tanden

Misschien in zo’n winkel waar ze ook boedha’s verkopen. Hier in de stad heb je Gallerie Boedha daar verkopen ze ook dat soort beelden.

Groetjes,

Michèle

dat wordt dan na de bevalling en de hitte

In Heusden zat ook zo’n leuk winkeltje (weet niet of die d’r nog is) met spulletjes uit alle werelddelen, hadden ze toen ik er laatst was eind 2008, ook super leuke beelden staan, wel aan de prijs geloof ik! Succes met zoeken iig!

Koop een stuk of 3 van die leuke houten trekpoppetjes en hang die in het raam.

Zo heb ik de muur van de babykamer willen versieren (verschillende maten trekpoppetjes), maar helaas vond meneer Sje dat niet zo’n heel leuk idee.

Groetekes, Sje

Bij de Wereldwinkel hebben ze vaak ook leuke beelden, misschien heb je er 1 bij jou in de buurt… Wij hebben zo’n naamtreintje voor het raam staan, vind ik ook erg leuk.

Groetjes Natasja

Hey

Sarah heeft een wereldbol en een lavalamp op de vensterbank staan. Een roze met glitters. (de lavalamp dan)
Staat ook nog eens heel leuk als je langsloopt.

Groetjes, Boukje

Ow, en van mijn vader heb ik ooit heel veel ouderwetse telramen gekregen. Of hoe noem je die dingen, die je ook wel eens in de wachtkamer van de dokter ziet staan. Hij was nl leraar en ze wilde nieuwe op school en hij gaf die ouderwetse aan mij. Voor als ik ook kinderen zou krijgen. Haha, jammer dat hij het nooit heeft mogen meemaken, maar ik koester die dingen. en…het staat leuk.

Lilypie First Birthday tickers

Bedankt voor leuke ideeen ik ga eens snuffelen in de buurt en anders tzt verder weg…