Poetsen

Och jee, dat was en dure klant zeg.
En hoe lang had hij dat voordat er een puntje door kwam?

Tessie

Poeh…dan is het nog maar zo kort geleden en ik ben het nu al vergeten.
ik denk dat het ongeveer een 2-3 weken geduurt heeft die volle luiers.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

bij hannah zag je elke keer al een streepje!! het begon met nieuwjaar en nu sinds 2 weken heeft ze er twee heel snel achter elkaar gekregen!!
het is eigenlijk net zoals bij ons…de pijn komt en zakt weer komt en zakt weer!! hannah had helemaal geen dunne poepluiers en had er geen last van!! kwijlen deed ze wel heel veel maar nog steeds!! maar ik kan me voorstellen als je kind er last van heeft dat je zo snel mogelijk die dingen er door heen wilt hebben!
succes dames!!

mama kim: ik hoop dat het hier niet zon drama wordt…af en toe oefen ik al met een schone doek en dan moet ze lachen dus wie weet!!

ellen: bedankt voor de tips!!
lieve groet janneke en hannah

en marianne succes met die poepluiers!!

Nou we blijven duimen dat Manon haar tand gauw doorkomt.
Ze heeft er echt al weken last van en het schiet niet op.

Hopelijk voor haar (en beetje voor ons) gaat de rest sneller.

Tessie

Hoi hoi
Vorige week zijn we naar de tandarts geweest
En ik kreeg daar dus de tip om voor Robin een elektrische tandenborstel te kopen
En wanneer Justin tandjes krijgt dan ook meteen te beginnen met een elektrische tandenborstel
Dit omdat de borstel het werk doet zeg maar en je hem alleen hoeft te verplaatsen in de mond
Dus dat gaan we dan maar doen
We hebben zelf ook een elektrische tandenborstel en ik vind hem schoner poetsen dan een gewone borstel

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hallo meiden,

tessie ik hoop het ook voor je hoor!! inderdaad voor haar maar ook voor jullie!!!
ja ik geloof ook dat elektrisch beter is!! dan ga ik vanmiddag er gelijk 1 aanschaffen!!! alleen hebben wij er al 1…kunnen daar de koppies ook op voor de kleine kids???
volgens mij mag je daar gelijk mee beginnen met zon ding!!!
lieve groet Janneke en hannah

hai meiden
ik hoorde net weer dat het niet goed is als je je babys nu al met een elektrische geval poetst!! pas vanaf 3 jaar!!
maar dat is weer tegenstrijdig met wat heleen zei en die had het van haar tandarts!!
ik heb advies gevraagt in de winkel en dat mensie keek me echt een beetje verbaast aan!! hahah ze zei pas met 3 jaar!! dus ja wat nu?? ik begin wel ,met een gewone en dan kijk ik wel!!
gr. janneke en hannah

en o ja…1 keer of 2 keer poetsen???
lieve groet jan en han

Twee keer per dag.

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Vrienden gebruiken voor hund dochter van 1,5 ook een electrische tandenborstel.
Gaat heel goed.

En Janneke, bij Manon zien we ook de hele tijd een witte streep en dan weer een poosje niet.

Tessie

ik poets 1 keer per dag. Staat op de lala-tandpasta. Vanaf 2 jaar 2 keer per dag tandenpoetsen.

Ik laat Luca ook daarna even met de tandenborstel spelen, en dat vindt hij heel leuk. Is idd ook een beetje poetsen. Maar goed, hij moet ook maar accepteren dat er soms dingen zijn die niet zo leuk zijn!

quote:
alleen hebben wij er al 1.............kunnen daar de koppies ook op voor de kleine kids?????

Dat zou ik ook wel willen weten! Heeft iemand een idee?

[/url]

http://www.beslist.nl/gezond_mooi/q/Braun-oral_b_elektrische_tandenborstel_kids_d2010_batterij.html

Hier staat een leuke voor 14,95 ook nog van Braun.

Denk dat de opzetborstels duurder zijn, en deze zijn in leuke kleuren.

Groet, Ellen
Marten (11-11-02)

Gewijzigd door - 1977Dorien op 13 Feb 2006 19:26:15

hai tessie!!
ja zon wit streepje zagen we bij hannah ook elke keer!! is het ook wat dikker haar kaakje, wat bobbels??? dan komt hij onderhand er vast doorheen!! ik vond het ook lang duren hoor! hahahaha wachten duurt lang!!!
succes!! lieve groet Janneke

en ellen bedankt voor de link!!
lieve gr, jan en han

Hoi Janneke,

Ja idd een dikke kaak en flink wat bobbels!

Tessie

ik was net aan het kijken bij die link, maar als je dan doorgaat naar de site van drogisterij.net, dan staat er 34,95! Scheelt toch even een stukkie!

[/url]

Nou mooi! Scheelt inderdaad,
Kan je daar weer tandpasta voor kopen

Groet, Ellen
Marten (11-11-02)

nou niet dus, op beslist.nl staat hij voor 14,95 en op de site zelf voor 34,95!!

[/url]

ooo verkeerd begrepen!!!
Dat is wel flauw dat t zoveel scheeld!!
Maar bij de Action hebben ze soms ook leuke die niet zo duur zijn.
Anders gewoon es bij de drogist kijken!

Groet, Ellen
Marten (11-11-02)

dat klinkt wel gezellig! Welke is dat, met z’'n muziekje??

[/url]