Plaats foto's in


#21

Ja die bedoel ik! Superschattig!!
Mooie foto, die laatste

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#22

@ Hanna, dat pak heeft ook een berenstaartje. Ik heb hem nog, bewaard in de hoop dat er nog een tweede kindje in komt en anders bewaarik hem voor morgan. Dat is echt zo iets dat je niet weg doet.

Groetjes,

Michèle


#23

ik ga het ook proberen. Hopen dat het lukt

hier lekker bij papa

met mama

10 maanden op de cmping in italie

2 maanden geleden in ballorig

Gewijzigd door - mellanie op 16 Feb 2011 21:26:29

Gewijzigd door - mellanie op 16 Feb 2011 21:52:44

Gewijzigd door - mellanie op 16 Feb 2011 21:53:44


#24

@Mriek, Ja hij was 7 wkn te vroeg geboren. Die mini smalle armpjes op de eerste foto… hihi, het is alweer een hele tijd geleden maar kan me die periode nog herinneren als de dag van gister. Maar met z’n lengte en gewicht gaat het prima, dus dat heeft ie wel weer ingehaald!

@Hanna, wat een lieve foto’s, en wat een schattige kleertjes die silvie op de laatste foto aan heeft! Dat lijkt me dan weer het leuke aan een meisje, in mijn beleving kan je daar zoveel meer mee wat betreft kleding, zo leuk!

@Michele, dat beertjes-pakje is echt super, net een anne-geddes plaatje! Vind die derde foto ook erg leuk, wat een heerlijke lach!!! En wat een meid alweer, als je de laatste foto ziet. Dat rokje!!! Helemaal leuk.

Super leuk dit topic, maar wel met gevolg dat ik weer helemaal terug in de baby-foto’s zit. We hebben zelfs de dvd van de eerste weken in het ziekenhuis terug gekeken. Heel bijzonder hoor, van zo’n ukkie naar alweer zo’n grote vent. Mijn man en ik waren beide toch wel weer even ontroerd door die beelden. Wat een wonder blijft het toch!

Groetjes Carolien.

@Mellanie, heb je de foto’s geupload bij tinypic.com? (wel even in website/email formaat), dan krijg je een code en als je die kopieerd en plakt naar hier dan moet het goed komen… succes, want ik ben natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar jouw foto’s!

O, ze zijn er al, we waren tegelijk bezig met een berichtje! Super zeg, die met jou is echt een geweldig mooie foto! Wat een lekker ventje zeg, mooie ogen!

Gewijzigd door - Mama van Jasper op 16 Feb 2011 22:11:14


#25

@mama van Jasper: hij was inderdaad een mini-ventje. Gelukkig heeft 'ie z’n achterstand ingelopen en gaat het goed met hem.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#26

Haha ja ik had de halve link maar neergezet dan lukt het niet he. Je moet maar es op mijn hyves kijken. Daar staan nog meer foto’s.(kawamel) Ik vind al die foto’s van die kleintjes zo geweldig he. Je ziet ze zo snel veranderen.


#27

En hier Nikki als dreumes en nu (heb geen babyfoto op deze laptop…):


#28

@ Carolien het in inderdaad al een heel dametje enne in dat Berenpak kreeg ze ook heeel veeel aandacht.

Groetjes,

Michèle


#29

En hier kom ik ook:

Bijna 3 maanden oud:

Dreumes, bijna 1,5:

Peuter, bijna 2,5 jaar:

De foto’s zijn wat klein, maar volgens mij zie je toch wel goed hoe ze is veranderd. Ze heeft nu een iets meer peuterkopje, maar wordt nog steeds heel jong geschat. Daarstraks kwam ze een winkel in. De verkoopster pakte het shirtje dat ik wilde en zei: ‘De kleinste maat denk ik he?’ Dat was voor 1-2 jaar! Ik zei: ‘Ze is 2,5!’ en ze had dus het shirt 2-3 jaar nodig. Maar ze zou best voor 2 door kunnen gaan, mijn dwergmeisje!

Groetjes Rainbow, trotse mama


#30

@ Bakmamma is hij o zijn eerste verjaardag nou zo bezweet??? Hij ziet er zo verhit uit, maar wel lief.

@ Rainbow bij mij is het altijd andersom, komen ze met een veel te grote maat aanlopen

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 17 Feb 2011 15:18:03


#31

Ha ha ha ja die herriner ik me nog. Ik had een huis vol scheldende mensen Maar ja het was zeker warm toen. Morgan had ook alleen een spagetti topje en een onderbroekje aan.

Groetjes,

Michèle


#32

echt geweldig om te zien hoe groot onze ikkebennertjes zijn geworden… echt zo bijzonder! en dan te bedenken dat we elkaar (de meeste dan) ook al zolang kennen dat ze nog zo’n kleine baby’tjes waren…en dan hoe ze nu zijn


#33

Ja fantastisch zeg,
er zijn weer heel wat mooie foto’s bijgekomen!!!

@ Yavahn, zo das een heel verschil al! Een mooie meid hoor… hou dr later maar goed in de gaten

@ Rainbow, je kan idd goed zien hoe ze verandert is! Ze kijk zo lekker eigenwijs op de laatste foto! En wat heeft ze mooi stijl haar… Mis alleen nog wel een foto met dr broertje!

@ Bakmama, wat weer een mooie foto’s. Die van Thijs 18 mnd helemaal geweldig. Maar wat een mannetje is dat ook al, stoer brilletje op echt al een heel ventje. En Jorg… prachtig ventje!

Groetjes Carolien.

Gewijzigd door - Mama van Jasper op 20 Feb 2011 21:13:17


#34

Wat leuk om al die veranderingen bij jullie kids te zien.

Hierbij wat foto’s van Tim:

1 dag

5 maanden

9 maanden

11 maanden

16 maanden

2 jaar

2,5 jaar

Groetjes,
Sandra


#35

Echt leuk dit topic, en al die kindjes zijn stuk voor stuk prachtig

Hier nog even de oudste. Was wat meer zoekwerk, omdat we helaas een groot deel van de babyfoto’s kwijt zijn dankzij een gecrashte computer

Net geboren

4 maanden oud… vind ik zo’n lieve foto

Net 1 jaar, bruidsjonkertje op de bruiloft van mijn broer (al kon ie nog niet eens lopen, hahaha)

18 maanden

2 jaar

3 jaar

4 jaar

5 jaar

En de laatste foto in de kast verstopt. 5 jaar en 8 maanden


#36

@Sandra: hahaha geweldig! die laatste foto is ook supertof! een echte schilder!

@Suzsje: jee die is ook groot geworden! maarre je bent de foto’s van je meisje vergeten


#37

@mamavanRico, nee hoor die staan op pagina 1 had ik al lang gedaan.
Maar foto’s van de oudste was even wat meer zoekwerk, was ik nog niet aan toe gekomen, dus die kwamen wat later.


#38

Leuk topic!

Eliza na 1 dag oud

Eliza 6maanden

Eliza 1jaar

foto’s van dit jaar staan nog op een harde schijf omdat onze vorige laptop kortsluiting had gemaakt en er kwamen vonken uit dus maar gauw weggedaan.
Als ik het niet vergeet zal ik vanmiddag een foto maken

X Shirley


#39

wow shirley! wat een mooi kindje! eliza doet het goed!


#40

@MamavanJasper: ja, dat is idd een heel verschil! Nikki lijkt in niets meer op de baby/dreumes/peuter die ze toen was! Ik vindt dat Lisa erg op de bovenste foto lijkt, waar Nikki op de parasolstandaard (leuk woord voor galgje :stuck_out_tongue: ) staat…