nee michele dat valt weer niet genoeg op
ik dacht ga meteen voor baantjes. echt waar het ziet er bijzonder apart uit moet ik zeggen…moet wel wennen, echt donker en erg blond erdoorheen!
maarja dat is meestal als het NET geverft is…moet nog wat bijtrekken en in mn haren “vallen” zeg maar
Patatjes
yep ik ken het. Ik moet nog even iets bedenken voor maandag want ik wil wel rockchick voor de dag komen natuurlijk… misschien zwart halen en zwarte strepen er doorheen maken…
Hmmm denk denk denk…
Groetjes,
Michèle
dan gaat ze toch naar een of ander optreden Inge? zoiets staat me bij tenminste hahahaha misschien zit ik er ook wel naast hoor.
Groetjes Michelle
ohja was dat niet metallica ??
dan zou ik echt voor zwart wit gaan
je kunt later de plukken nog rood verven ofzo en dan valt dat ook weer meer op
Haha … wat een topic… van friet tot … tot… tot… en dan die Marsel… nu snap ik ook die nuchtere opmerkingen elke keer! tja zo zijn mannen he… lekker nuchter… maar wel gezellig een man op het forum… die zijn er niet zoveel… (euh … of misschien wel maar dat ze ook doorgaan voor vrouw?)
Ik bedacht me gister in de etos dat er kwa haar helaas niks gedaan kon worden want ik heb mijn periode dus dan pakt niks… Ik was voor de zwarte lokken in knalrood gegaan, maar ja helaas, dus maar even de punk, rock, gothic, alto kledingwinkel binnen gelopen bij ons in de stad. Morgan vond die winkel overigens helemaal te gek. Ze zat naar iedereen te lachen en alles te bekijken enne door pappa en mamma is ze dol op rock en zo kwa muziek dus ik had haar de hele dag kunnen laten staan. Mamma komt er alleen niet te vaak want alles is zo duur, maar ze hadden uitverkoop dus ik heb nu alleen een t-shirtje gekocht met de tekst Here Come Trouble. Ik moet zeggen dat was ook een beetje uit sentiment. Ik heb in het verleden met heel veel engelse gewerkt en die noemde mij trouble dus 's morgens was het altijd als ik binnen kwam van Here comes trouble.
Maar goed en dan maar met mijn spijkerbroek (De enige die ik nog pas) en dan me laarzen. Echt als mijn vakantiegeld binnen is ga ik eens kijken wat ik allemaal nog pas en dan ga ik daarna voor mezelf maar eens shoppen. Ik heb zelfs nog dingen van toen ik 18 was. En daar pas ik echt niet meer in nu.
Groetjes,
Michèle
Goh ik geloof dat me geheugen weer iets begint te werken na de zwangerschap. En inderdaad moet je zelf ook wel eens kietelen Michèle en niet alles voor het kindje hahaha, zegt hier een moeder die ook alles voor derzelf als laatste koopt
Groetjes Michelle
ik kocht eerst ook alles voor mezelf en nu gaat alles naar rico.
laatst is dan de kapper geweest maar dat is dan ook alles.
IK WIL STADTEN EN GELD UITGEVEN:-d
Ha ha ha ik heb ons ook gekietels hoor. Ik heb cocoeitjes gekocht voor ons ook
Oh ik heb net morgan in bed gestopt omdat ze oogjes aan het wrijven was en zo, maar ze wil niet slapen. Vanacht ook al bal. Ze zou toch niet alweer een sprong in gaan he want daar heb ik helemaal geen zin in, het ging net allemaal zo lekker.
Groetjes,
Michèle
Hoe vaak heb je van die sprongen?
En Michèle je moet maar denken vanavond lekker uit je bol.
Groetjes Michelle
Ha ha ha zijn we ook geweest hoor, maar we waren ook blij dat we in ons bed lagen.
Enne verschilt maar er zijn er 10 in 17 maanden.
Groetjes,
Michèle
Ha ha ha zie mijn topic over de fles van 11.00 Inge, daar vertel ik net aan Michelle hoe het geweest is. Enne ik moet de foto’s nog even op hyves zetten En natuurlijk ook een foto van de jongste metallica fan met haar eigen veel te grote T-shirt (maatje xs was het kleinste
)
Groetjes,
Michèle