Panisch voor de televisie

Ja, ik vind het wel heel raar dat het nu ook al met muziek is. Maar zeker omdat hij in eerste instantie wel lekker vrolijk mee stond te dansen. En ineens uit het niets werd hij helemaal panisch en moest de radio uit.

Vanmorgen heb ik voor het eerst het geluid uit gezet. Maar eerst had ik de tv aangezet met geluid. En toen hij al meteen de tv uit wilde hebben deed ik eerst nog het geluid uit. Maar hij zag dat en bleef maar zeggen dat de tv uitmoest. Hij was pas rustig toen de tv echt uitstond.

Het verhaal van Sje zou dus kunnen, maar zelf heb ik dat gevoel niet. Meer omdat er nooit problemen zijn geweest met tv kijken. Dan zou je denken dat het al eerder zo moest zijn.

Jammer dat het filpje nergens terug te kijken is. Maar bedankt voor het zoeken Mriek.

Groetjes,
Sandra

Geen tips, maar wat vervelend, zowel voor Tim als voor jullie. Wat moet je je dan onmachtig voelen dat je hem niet kunt helpen

Liefs Michelle

En nog steeds is Tim helemaal panisch voor de televisie. We zijn er inmiddels wel achter dat hij wel rustig blijft als er andere programma’s op staan als kinderprogramma’s. Ik was vorige week ziek en lag boven in bed tv te kijken en toen kwam hij er zonder problemen bij staan. Maar zodra je hem dan op kinderprogramma’s zet wordt hij weer helemaal panisch.

Het moet dus echt angst zijn, maar ja probeer er maar eens achter te komen wat het geweest is. Hij blijft maar roepen mama ik wil geen televisie kijken hoor. Ondanks dat we dan blijven aangeven dat televisie niet eng is en ook niet echt is.

Weet echt niet meer wat we er aan moeten doen.

Groetjes,
Sandra

Misschien heb je hier wat aan?

Toen ik dat las van het kind de controle geven dacht ik, misschien kan je als er kinderprogramma’s op komen Tim de afstandsbediening geven en hem laten zien hoe hij het er voor weg kan doen. Of hoe hij de tv helemaal kan uitzetten?
Wel heel vervelend zeg… Sterkte ermee!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Goh, wat naar dat het nog niet over is. Je zou inderdaad denken dat hij iets engs heeft gezien in een kinderprogramma, maar lastig dat je niet weet wat.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wat vervelend Sandra!!
Ik heb niet alles gelezen, maar heb je al geprobeerd om te vragen wat hij dan eng vindt en wat hij gezien heeft enz.?
Misschien komt er iets uit bij hem…
Lastig hoor!

Liefs, Anne

Waarschijnlijk ligt het niet aan de tv omdat hij andere programma’s wel wil zien.
Wel een moeilijke kwestie. Vaak kunnen ze moeilijk verwoorden waar de angst ligt. Als je een boekje van de teletubbies aan hem laat zien dan? Als hij daar ook bang voor is zou het daar aan kunnen liggen. Ik zou het anders niet weten.

Waarschijnlijk ligt het niet aan de tv omdat hij andere programma’s wel wil zien.
Wel een moeilijke kwestie. Vaak kunnen ze moeilijk verwoorden waar de angst ligt. Als je een boekje van de teletubbies aan hem laat zien dan? Als hij daar ook bang voor is zou het daar aan kunnen liggen. Ik zou het anders niet weten.