Paas weekend

Vandaag komt mijn aangenomen vader nog voor me verjaardag, daarna gaan we eitjes zoeken met de buurt, daarna effe naar me schoonfamilie want daar zijn weer de valekeniers aan het valkenieren en me schoonmoeder moet nog vanalles van me op dr pc. Hopelijk heb ik daarna nog lekker tijd om met Evianne eitjes te schilderen. Morgen thuis eitjes zoeken en verder lekker (nog ) niks. Als dat zo blijft ga ik ook weer lekker aan de klus met de keukentegeltjes want die zitten er bijna in. Maandag ook nog heerlijk niks voor.

Heel fijn paasweekend allemaal en voor Els hoop ik dat ze een toffe kerst heeft hihiihhihi.

Whahahaha, bedenk me net. Hey els heb je ook een kerstboom met paaseieren ? Whahahaha dat zouden dan pas echt hormonen zijn.

LOL

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

hahahhahah

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Jaaahhh haha foto els van je kersteieren

Groetjes Nathalie & Co

HAhahahaha je kan er wel leuke grapjes mee maken Els. Konijn in de pan en een gekleurd eitje erbij ?

tsss flauwe grappenmakers!! hihihihihihi

hihihiihihih wij zijn gisteren tot vanmiddag op de camping geweest heerlijk in het bos heb er even van genoten alleen de verkoudheid is nog niet weg .maar ben ook weer blij dat ik thuis ben,en morgen gaan we lekker rustig aan doen .

groetjes marielle mama van
10-10-01

quote:
tsss flauwe grappenmakers!! hihihihihihi
Whahahaha tja, als je met pasen het hebt over 2e kerstdag dan vraag je erom whahahahaha.

Gisterochtend zijn we naar de kerk geweest, 's middags naar mijn ouders en vandaag doen we weinig. Heb wat uit kunnen slapen vanochtend, best lekker. Man ligt nu weer even lekker op bed. Jonathan ligt op bed, Talitha is denk ik op haar kamer aan het spelen en Joshua gaat nu naar buiten. Dus ik ga even lekker een bak thee zetten, even een soapje kijken en borduren.