Over 31 dagen uitgerekent van tweede kindje

Bedankt dat jullie zo geduldig zijn ( IKKEBEN DAT NIET !!! )

Oh meiden, zit hier mesjogge te worden !

Hier is het trouwens net zo spannend als bij jou Miranda. Onze jongste dochter (2,5 jaar) staat op punt van bevallen. Sinds gisteren is ze zwanger en de baby kan volgens haar elk moment komen. Ze loopt zelfs af en toe heel bezorgd over haar buik te wrijven, die gekkerd.

De oudste is sinds vandaag ook weer zwanger. Die is in de vakantie al bevallen van een tweeling: meisje en jongen. Sassa en Wowo. En nu is ze dus weer zwanger. Die laat er echt geen gras over groeien!

Maar ja, altijd leuk, tegelijk met je zus zwanger zijn!

Groetekes, Sje

Ojee ik zie het somber in dat er nog vóór ik op vakantie ga jullie prinses gaat komen, balen joh, want het word broeiend warm het weekend riepen ze vandaag op het nieuws!

Succes met de laadste loodzware loodjes meid!

Groetjes Nathalie & Co

Die Nathalie weet me weer helemaal op te beuren
Je bent tenminste wel eerlijk !

En Sje, hoe komen je kids daar nou toch bij ?
Is er iemand in jullie omgeving zwanger dat ze er zo mee bezig zijn ?

Jemig Miranda, ben ff aantal dagen niet geweest, maar had toch wel verwacht hier te lezen dat je was bevallen… maar helaas.
Hoeveel dagen overtijd ben je inmiddels?
Nou meid mocht het zich vannacht nog aantreden dan toitoitoi!!

Groet Vanessa mama van Senna.

quote:
En Sje, hoe komen je kids daar nou toch bij ? Is er iemand in jullie omgeving zwanger dat ze er zo mee bezig zijn ?

Een vriendin van ons is zwanger. Een ander vriendin is 2 weken geleden bevallen evenals een schoonzusje. Dus misschien maakt dat zoveel indruk dat ze ineens zelf ook zwanger zijn. Ik heb ook geen idee wie de vaders zijn! Of misschien is het maar 1 vader, de soapseries zijn de wereld nog niet uit.

Plus, ze zijn al een tijdje dol op rollenspellen. Ze spelen van alles Prinsesje&draakje, Dokter&patiënt, en ook moeder en dochter. Hoor ik de hele tijd roepen “Mama!”. En ik maar antwoord geven. Krijg ik steevast te horen “Neehee, we zijn mama en kindje aan het spelen!”. Hihi!

Toen die tweeling in onze vakantie geboren is, moesten ze zonodig borstvoeding krijgen. Maar de oudste had daar zelf blijkbaar niet echt zin in dus die kwam elke ochtend zogenaamd haar kinderen bij mij in bed leggen voor de ochtendvoeding. Ja, je lacht wat af met onze meiden hoor! (2,5 jaar en bijna 4 jaar zijn ze. Heb nog een hele tijd voor de boeg met die grapjurken).

En van wie ze dat gegrapjurk nou hebben, ik heb werkelijk geen idee!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 11 Jul 2007 22:53:40

Ben nog niet zo enorm lang overtijd vanessa, maar zo voelt het wel.
Ik was 9 juli uitgerekent.
Het is mijn eigen fout dat ik me zo vastgehouden hebt aan die datum.
Had me eerder moeten realiseren dat het makkelijk kan dat je kindje zich een weekje later aandient.
Dan was ik nu niet zo teleurgesteld geweest.

En Sje, wat heerlijk om te lezen altijd, die verhalen van je kids
Ik hoop zo dat onze meiden het ook zo leuk gaan hebben samen.
Ik kan er al helemaal van genieten als ik er alleen al aan denk.

Ik hoop dat jouw meiden het straks ook zo tof met elkaar kunnen vinden als mijn meiden, Miranda! Het is je van harte gegund! Meen ik echt!

Groetekes, Sje

Ik gun het bert ook wel als die twee met elkaar kunnen spelen.
Nu moet hij altijd in haar tent zitten als zei een maatje zoekt haha,
zo 'n grote lummel in die tent is geen gezicht.
Maar hij is zo lief en doet dan precies wat ze vraagt.

Kan hij tenminste over een poosje weer naar zijn favoriete sport kijken

Hoi!

Nou ik was ook heel erg zenuwachtig hoor! Ik dacht ooooo hoe moet ik dat nou doen? Gaat dat mij wel lukken? etc.
Maar omdat het ook het eerste keer voor mij was, was het dus extra moeilijk want je weet niet wat je kunt verwachten.

Maaaaaaaaaarrrr uiteindelijk is het goed gekomen hoor!!! Volgens de verloskundige heb ik het PERFECT gedaan! Ze was echt verbaasd hoe ik dat alles deed (het puffen enz.)

Ik geef 2 tips! - Blijf rustige, denk er niet zo vaak aan en blij kalm.
- Het allleerrrr belangrijkste is HET PUFFFFEEENNNN…

Je MOET puffen, want dat helpt echt!!!
Toen ik naar de zwangerschapsgymnastiek ging en toen die vrouw zei dat je moet puffen enz. dacht ik Jaaa hooorrrr… mooi niet helpt toch niet. Maarrr ik moet je zeggen, dat het veel makkelijker word met Puffeennnnn. ECHT!

Nou ik wens je veeellll sterkte en heb vertrouwen in je zelf! Het komt goed hoor!Bij niemand bleef het kindje zitten!

Hoi Marianna,

Bedankt voor je tips Dat puffen heb ik niet gedaan bij de geboorte van ons dochtertje. En ook raakte ik een beetje in paniek van de pijn. Dus dat is inderdaad aan mij goed besteed die tip dat ik rustig moet blijven deze keer.

Een collega zei eens een keer dat ze een goede taktiek wist.
Ze pufte en zei erbij in zichzelf : de- ze- wee- komt- nooit- meer- terug -
Ik was al stellig van plan om dit ook te proberen.

Ik zal eraan denken als de bevalling zich aandient.

Nou je moet dat ECHT doen hoor!!!

Mijn zus had dat ook niet gedaan ze dacht aaaaaaaaaggghhhh ga weg met je puf verhaal, dat helpt toch niet. Ze heeft het niet gedaan en daarom was het een hele zwaare bevalling. Ze was gescheurd,geknipt etc. Dus echt errgggg.

Ze is nu ook zwanger en ik zeg ieder keer tegen haar, PUFFFEENNNNN NIET VERGETENNNNN…!!!

En ook rustig blijven natuurlijk.

Gewijzigd door - marianna op 12 Jul 2007 00:00:48

quote:
Die Nathalie weet me weer helemaal op te beuren Je bent tenminste wel eerlijk !

oeps het was niet de bedoeling natuurlijk om jou nog ongeduldiger te maken, wat meer voor mezelf zo van he verdorie ga ik op vakantie en nog geen beebje

Ik hoop echt dat ze snel komt, de 12e of 13e maakt niet uit, als het maar vóór die hitte is!!

Succes meid!

Groetjes Nathalie & Co

Ja vandaag de 12de mooie dag
komt u maar mooie dame, je hebt nu wel lang genoeg bij mama gezeten.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Als het zo warm word, dan trekt je lichaam het veel moeilijker, dikke kans dat het dan beginnen gaat. Een bevalling begint wanner je lichaam er echt genoeg van heeft. Ik was bij Evianne 10 dagen over tijd, heb daar enorm van genoten maar had dan ook nergens last van. Jessin was 12 dagen over tijd, pfffffffff ook zo warm en niks was goed meer. Liggen, zitten lopen alles was te veel. Desondanks was ik erg trots op me moppies dat ze lekker lang bleven zitten. Ik was zelf een baby die 7 weken te vroeg is gekomen met de nodige complicaties, in die tijd erg spannend en eng allemaal. Na meis, langer dan 2 weken zal het echt niet meer duren.
XXX

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoi Miranda,
Ik liep 2 weken over… niet te hopen voor je, want dan moet je nog wel even.
De laatste week kon ik nog amper wat, alles in mijn onderstel deed zeer.
Hopen dat de kleine maar snel komen gaat, ben benieuwd.

Groet Vanessa mama van Senna.

heee nathalie ik sms je wel meid,wanneer ging je eigenlijk weg???

ene miranda adem in adem uit puffff pufffffff

je ziet we leven allemaal met je mee

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ja jullie leven allemaal mee Dat vind ik wel heel erg leuk om te lezen iedere keer. En ik lees dat ik niet de enigste ben die zo overtijd gaat.

Marianne, van harte gefeliciteerd met Ruben !
En Sje, ook jij van harte gefeliciteerd meis !

Ik moest wel lachen om dat verhaal, de beeb komt op zijn eigen verjaardag.
Ja haha maar wanneer is die verjaardag dan ???

Nathalie, ik wens jullie een heeele fijne vakantie !
Wanneer gaan jullie en voor hoe lang en waarheen ?

Ik ben trouwens net naar de verloskundige geweest.
Ze vroeg hoe het met me ging en of ik de baby nog goed voel bewegen.
Ik antwoordde dat ik het erg lang vind duren maar dat de baby nog goed beweegt.
Ik heb haar ook verteld dat ik een paar keer heb gedacht dat het begonnen was.

Ze zei dat ze denkt dat ik al wel ontsluiting heb maar ze heeft geen inwendig onderzoek gedaan. Ze zei dat ze wel iets kan doen om de bevalling op gang te brengen maar dat dat de bevalling veel zwaarder kan maken dan nodig omdat mijn lichaam er waarschijnlijk nog niet klaar voor is.

Ze zei dat ik altijd mag bellen als ik de indruk heb dat het niet goed gaat met de baby.

De baby ligt er mooi voor om geboren te worden vertelde ze na onderzoek.

!9 juli is onze volgende afspraak. Ze zegt dat ze dan een ctg scan wil laten maken ( van het hartje van de baby ) om te kijken naar de conditioe van de baby en dat ze dan eventueel de bevalling op gang gaan brengen als dat nog niet het geval is.

Zo, jullie zijn ook weer helemaal up to date

Oh, en het begint nu toch wel te dringen hoor als ze vandaag nog geboren wil worden! Schiet op kleine meid!

Wel fijn dat de verloskundige nog specifiek gezegd heeft dat je altijd mag bellen als je onzeker bent of het begonnen is.

Hou je taai!

Groetekes, Sje