@Goudvisje, Hoepla! Even op You Tube zoeken.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
@Goudvisje, Hoepla! Even op You Tube zoeken.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
@Mriek: Ik kan geen hoepla vinden op youtube? Dan krijg ik alleen een heel oud programma in het zwart wit
@Woezel: Angelina Ballerina en al die andere dingen vind ze dus echt nog niks aan…
Bumba heb ik net even met haar op youtube gekeken, ze heeft wel de hele tijd gekeken. Maar ikzelf vind het zo’n nadeel dat ze niet echt praten, maar zo kinderachtig… Dat heb ik dus ook met de teletubbies. Ik heb liever dat Sylvie iets kijkt waar ze echt gewoon en duidelijk praten, zoals bij Nijntje dus
Want wil zo graag dat ze eindelijk eens gaat praten!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Oeps, het heet Hopla!
Groetjes,
M
woezel en pip is idd ook een goede, en bo vind de fabeltjes krant ook erg leuk!, maar die is geloof ik niet meer op tv, daar hebben we een dvd van.
liefs woezel
Hier staat de TV eigenlijk best wel lang aan 's ochtends! Het begint tegen achten al met Martin Morning en hij gaat vaak pas tegen tienen uit, na Casper en Lisa. Maar tussendoor gaan we vaak in bad, even kleien, kleuren etc en ze speelt ook. Ze ziet nooit stil te kijken, de TV staat meer aan als achtergrond zeg maar…Het maakt me niet uit, aangezien ze dus zoveel speelt tussendoor en de rest van de dag heerlijk buiten ravot, mee boodschappen doet etc.
Zelf vind ik Casper en Lisa he-le-maal top, zo leuk met die beertjes! Laatst zat Eva te kleuren en ik zei: ‘Mama doet even niet mee, ik wil Casper en Lisa kijken!’ Hahahaha! En Hoela Hoop straks weer, is ook erg leuk!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ja, Hoela Hoop is ook leuk…maar das ook door Curt Fontain
Senne is ook helemaal gek van Casper en Lisa en Angelina Ballerina.
Groetjes van Sascha en Senne