Oorbellen

Ja ik wilde ze ook, maar heb er toch vanaf gezien. Hier hebben alle meisjes ook oorbellen. J wil het nog altijd graag, maar ik heb besloten dat ze moet wachten tot ze wat ouder is, misschien 8 ofzo, als ze het dan nog graag wil krijgt ze het voor d’r verjaardag!

Hier is morgan gelukkig nog tevreden met dat alleen pappa en mamma ze hebben, maar mamma en pappa hebben er beide in elk oor 1 dus tja kijken hoe lang we dat kunnen rekken.

Groetjes,

Michèle

Precies Bakmama dat meisje, maar nu heeft ze grotere oorbellen! erg hee

Liefs, Melanie

Haha meteen even die foto opgezocht Tjee dat vind ik inderdaad écht niet mooi!

Maar buiten dat… lijkt het me nog hardstikke gevaarlijk ook!! Stel dat ze dr achter blijft hangen… brrrr!
Tja ik kan mat mn sieradenatelier, en zeker met het smeden natuurlijk alle kanten op, kan de leukste, schattigste oorbellen maken… Knopjes met tierelantijntjes, hangertjes, ringen etc.
Maar de komende jaren krijgt ze echt niks anders dan de kleinste knopjes hoor.

Ordinair hoeft het niet te zijn!Voordat we eens dochtertje kregen zij ik altijd; ze krijgt oorbelletjes. Nu heb ik een dochter en denk ik er anders over. Waarom oorbellen schieten? Wilt zij het, heeft ze er nu plezier van? Nee, ik zou het dan puur voor mezelf doen en dat vind ik egoistisch. Ik vind het mooi en schattig staan, maar ik wil het niet doen omdat ik dat zo vind!Daarom laat ik geen oorbelletjes schieten bij onze dochter!!!

Naast dat ik het met de meeste moeders eens ben dat ik het echt heel, heel ordinair vind, wil ik nog aan dit topic toevoegen dat het best link is omdat oorbellen makkelijk kunnen worden ingeslikt ( als ze uit vallen bijvoorbeeld) of kunnen blijven hangen aan kleding en dan het oorlelletje uitscheuren. Ik vind een leeftijd van een jaar of 8 echt op zijn vroegst een optie, maar liever nog wat ouder. Maar natuurlijk verschillen smaken hierin…
groetjes!

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik vind het ook gevaarlijk als ze nog zo jong zijn. Ze zijn nog zo in de stoei-fase en de fase van nog-geen-verantwoordlijkheid-voelen, nog-geen-gevaar-zien, er is maar weinig nodig om iets met die oortjes te laten gebeuren. Brrrrrrr…

Groetekes, Sje

Smaken verschillen en over smaak valt niet te twisten.

Zolang iemand schrijft “ik vind het ordinair” is er niks aan de hand, want dat is een persoonlijke mening en dat moet gewoon kunnen op een forum.

Als iemand schrijft “het is ordinair”, da’s wat anders. Maar volgens mij is dat hier nog niet op die manier geschreven.

Groetekes, Sje