Dank jullie wel allemaal…
Ik hoop ook dat de kwaaltjes weg blijven… bij Noah heb ik nergens last van gehad. maar ja elke zwangerschap is anders hè!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Dank jullie wel allemaal…
Ik hoop ook dat de kwaaltjes weg blijven… bij Noah heb ik nergens last van gehad. maar ja elke zwangerschap is anders hè!
Gefeliciteerd!!!
Gaat maar door hier
Is toch niet besmettelijk hè, ik hoef nl niet meer
Liefs Michelle
He meis, wat een geweldig nieuws! Jij ook ZWANGER! En wij eerst maar denken dat het nooit meer zou lukken, weet je nog? Je had een keer gezegd dat je ovulatietesten wilde gaan gebruiken. Omdat ik die nog zat heb liggen en ze nu dus niet meer nodig heb, wilde ik je mailen om te vragen of jij ze wilde hebben. Maar dat is nu dus niet meer nodig! Het is zo gelukt! Ik heb ze nog, dus als iemand ze gratis en voor niets wil: mail maar even!
Wauw, echt leuk die babyboom! Geniet ervan! Laten we hopen dat we allemaal gezonde kindjes krijgen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Hoi Melanie,
Van harte gefliciteerd zeg. Echt top nieuws. Ik hoop dat je je goed voelt en dat alles goed gaat. Echt leuk voor jullie zeker omdat het wat langer duur
@Rainbow Ik wil die testen wel heel graag hebben, heb je geprobeerd te mailen maar dat lukt niet. De server geeft een error aan. misschien als jij mij mailt dat het dan wel lukt om een mail terug te sturen?
Groetjes Ramona
@Rainbow: Ik heb ze inderdaad niet meer nodig hahaha, En zeker weet ik nog dat we dachten dat het niet meer lukte hahaha.
In een ander topic schreef je iets over een dik buikje? Nou ik ben nu 5weken zwanger, en we zien het gewoon al. Had ik bij Noah ook dat ik al heel snel een dikke buik kreeg… nu weer… En we willen het juist voor fam. nog ff geheim houden… als het zo door groeit lukt het dus niet hahaha…
Ik droeg Mervin zijn truien Melanie om het te verbergen. Misschien een optie?? En met 12 weken gewoon verteld scheelde een hoop gedoe. Nadeel was wel dat ik laatste een trui van hem aan had en iedereen op me werk dacht dat ik weer zwanger was
Groetjes,
Michèle
1 nadeel Michelle, chris is smaller dan ik en heeft alleen tshirts en bloesen…
dat schiet niet erg op hè hahaha, zijn broek maat ik 27/34. zijn broeken pas ik niet qua breedte… dus zijn truien ook niet
Oh ha ha ha nee dat schiet niet op nee. Ja Ik heb medium en Mer L/ XL dus… En had het laatst heel koud bij zijn ma en toen mocht ik een trui van zijn broertje aan XXXL… Zag er niet uit maar was wel lekker warm
Groetjes,
Michèle
@Ramona, je mag ze van me hebben hoor! Mail me even jouw adres, ok?
@Melanie/Michele, ik zou absoluut niet de truien van mijn mannetje aan kunnen. Zijn armen zijn veel langer en dat zou er NIET uitzien! Ik kon tot 22 weken mijn eigen kleren aan. Nu hoop ik het nog even vol te houden, want begin april kan ik pas in de container bij mijn z-kleding!
@Melanie, is het een hard bolletje? Of zie je bij jou ook onder je borsten al een beetje een verdikking? Alsof je een dikke maag hebt? Dat heb ik namelijk, dat het van daar uit al wat boller wordt, een soort half maantje lijkt mijn buik nu! Dat je ook zwanger bent is wel erg leuk!
Groetjes Rainbow, trotse mama
@ Rainbow: mn bh band onder mn borsten drukken al in de huid (helemaal een rode rand eronder). Maar verder is het een klein bolletje…
@Melanie, wel leuk toch dat je het al een beeje kan zien. Bij mij duurde het heel erg lang bij Rens dat vond ik eigenlijk wel jammer. Het word toch allemaal echter als je het gaat zien, voor mijn gevoel dan tenminste. idd hopen dat je het nog een beetje kan verstoppen.
@Rainbow Ik heb je net gemaild hopelijk is het nu wel gelukt. Gisteren kreeg ik allemaal foutmeldingen.
Vind het echt super dat er nu zoveel zwangeren zijn op het forum, hoop zelf ook snel goed nieuws te hebben.
groetjes Ramona
@ Ramona: Tuurlijk is het wel leuk als je het een beetje ziet… dan is het allemaal inderdaad wat echter.
maar verstop het ook liever nog even.
Ik hoop voor jou dat de ovulatie sticks helpen, en dus ook snel zwanger bent. Ik zal voor je duimen!!