Ook hier geen avond eten!

@woezel … Ik geef Fabienne regelmatig Dagravit-extra. Ik heb gemerkt dat het goed is voor haar weerstand, ze sinds het gebruik niet meer verkouden is geweest terwijl een snotneus haast dagelijks aanwezig was. Ze krijgt vrijwel dagelijks zo’n frambozen tabletje. Het is voor kindjes van 1-5 jaar. Ik vergeet ook weleens een dag maar dat lijkt me geen probleem. Ik denk dat een extra aanvulling van belangrijke vitamines in deze fase geen kwaad kan.

Groetjes Esther

@woezel … slim om aardappelblokjes in de soep te doen Ik neem aan dat je fijne soepgroente gebruikt? Of maak je het nog fijner? Ik denk dat Fabienne er niet in trapt om die kleine stukjes naar binnen te werken … Doe Bo moest eens weten wat een groente hij eet als mama soep heeft gemaakt

Groetjes Esther

de ene keer gerbuik ik fijne soepgroente en dan hoef ik het niet fijn te snijden voor hem, de andere keer (als dat bv in de aanbieding is) gebruik ik boeren soepgroente,. en dan doe ik idd wel even met een vork wat fijn prakken.
Bo moest idd eens weten want hij heeft in prinicipe dan een volwaardige maaltijd binnen, zonder dat hij het door heeft!!! hahahahahahaha, wat is deze mama gemeen he!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ik geef morgan alleen maar een roter vit C tabletje en der vit d tabletjes. Ze krijgt verder over de hele dag genoeg binnen en afgezien van een goede verkoudheid in de winter is ze nooit ziek. Maar ja mijne vreet zelfs rauwe groente he… (zie kind van der vader topic)

Groetjes,

Michèle

@Will: toevallig! wij hebben gisteren OOK pannekoeken gegeten
die at rico OOK op maar zn toetje smeet hij door de kamer.
jij ooit zoiets meegemaakt?

Ik heb vanmiddag junior vloeibare vitamines vanaf 1 jaar van de davitamon gehaald. Dan hoef ik niet appart nog een keer vitamine d geven, want dit zit er ook bij in.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers