Onze katten gaan logeren!

Voor 4 weken, om te kijken of Cas niet allergisch is!
Als hij binnen 4 weken goed opknapt dan moeten de katten echt weg, maar als er weinig veranderd dan komen de katten weer terug.

Zaterdag naar de huisartsenpost geweest en vandaag weer naar de huisarts met Cas.
Het houdt niet op, hij blijft 's avonds en 's nachts hoesten (tot kokhalzen toe) en piepen (zijn longen dan).
We hebben vandaag een goed gesprek gehad met de huisarts en Cas heeft er nu een ontstekingsremmer bij en we moeten dus de katten even uit logeren sturen.

Bij de gedachte dat ze voorgoed wegmoeten moet ik al huilen, heb vanmiddag al een huilbui gehad.
Maar ik wil me groot houden bij Lisa want zij vindt het al erg dat de katten even gaan logeren.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

jeetje is niet leuk,ben benieuwd

sterkte jolanda

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

aaaaaaaaaaah sh##$
maar als het moet dan moet het en als je manneke er van op knapt weet je waar het aan ligt, hoe kl… het ook is

groetjes Kim, mama van

en

Pfffffffff das echt niet fijn meis, hebben ze een leuk logeeradres wel ?

ik zou het er ook moeilijk mee hebben, iedereen die huisdieren heeft, houdt er van en beschouwd heb echt als een deel van het gezin he … maar zie het als een test … als Cas zich beter voelt , en geen hoestaanvallen meer krijgt, is het misschien de verstandigste oplossing … ik ben zelf ook allergisch aan onder andere poezen en ik zie ze ook doodgraag maar de gezondheid van Cas is toch wel super belangrijk he

Ilse,

Fiere mama van deze hartedief ! ( 25/08/2003)
Vrouwke van Marc

jee jo dat is erg .maar ja gezondheid van cas is belangerijk .ja je huisdieren weg doen is moeilijk .maar hebben ze wel een leuk verblijf waar ze naar toe gaan .sterkte meid

groetjes marielle mama van
10-10-01

Vandaag om half 12 gaat het gebeuren.
Ze gaan naar een vriend van ons.
Hij woont op een flat en onze katten komen nooit buiten dus komt dat wel goed uit.

Maar als ze echt weg moeten dan moet ik nog een goed gezin voor ze vinden.
Het liefst niet in de buurt want dat zou ik niet kunnen denk ik.
Dan maar helemaal uit het oog.
Dus als iemand nog een goed gezin weet voor 2 binnen katten, 10 en 9 jaar, alvast orriënteren.

Och wat sneu zeg, maar ja als dat de oorzaak is dat cas steeds ziekjes is!
dan kan je niet anders dan ze weg te doen, hoe zielig het ook is.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Jakkes joh - ik kan me voorstellen dat je hier huilbuien van krijgt meis. We hebben zelf ook een hond en ik moet er niet aan denken…Maar inderdaad, de gezondheid van je kleine man staat natuurlijk voorop!

quote:
Het liefst niet in de buurt want dat zou ik niet kunnen denk ik. Dan maar helemaal uit het oog.

Ben het hier wel helemaal mee eens hoor - het zou al vreselijk genoeg zijn als het moet gebeuren, maar dan wil je ze ook niet ‘tegenkomen’ om er steeds maar weer aan herinnerd te worden!

Sterkte meis!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 5th Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

oww ach gos, dat zou ellendig zijn!!! Ik heb zelf overigens ook kattenallergie maar gelukkig niet zo erg, stof en huismijt en boompollen veel erger…

Sterkte he!! Liefs, Els

Mijn ouders hebben toen ik klein was onze hond weggedaan op aanraden van een arts omdat ik veel ziek was. Het werd niet beter en het waren mijn amandelen, eens die er uit waren werd ik een stuk beter.
Ik heb nu twee honden en nooit meer problemen gehad.
Wees dus voorzichtig met een definitief besluit.
Natuurlijk gaat de gezondheid van Cas voor op je huisdieren.

Groetjes Wendy, mama van Britt

Het gaat dus nu al 2 nachten goed met Cas, waarschijnlijk dus toch niet de katten!!!
Maar we kijken het nog even aan.

en hoe gaat het jolanda met cas .en zonder de katten .komt het toch door de katten, of heeft het een andere oorzaak .ben benieuwd

10-10-01

Nou het gaat goed met Cas.
En dat heeft nog niets te maken met de katten want daarvoor zijn ze nog te kort weg.
Dus ik denk (hoop) dat de katten weer snel terug kunnen komen.

Oom Richard past wel goed op ze hoor en ze vinden het gezellig bij hem.
Vooral LouLou heeft het naar haar zin; de hele nacht miauwen en in het bankstel verstoppen, hihi ja die oom Richard heeft zijn handen vol aan onze donderstenen.

Het is trouwens wel een raar gevoel, net of je kinderen een weekendje aan het logeren zijn.

erg is dat jolanda .ja katten zijn ook net kinderen hoor .hier te minste wel .kan me heel goed voorstellen dat jullie ze missen ,maar zij jullie ook .merk je wel aan miauwe en krabbe .hebben ze het niet fijn .onze boskat .moest erg wennen hier in huis .eenmaal gewent ,is zijn maatje er niet meer .wat erg was voor hem en ons .maar hij bleef maar miauwe .maar het is gelukkig nu minder .succes met de katten

10-10-01