Onveilige slaapzak

Ik zag dit vanmorgen in de Telegraaf staan. Weet niet of iemand er een heeft maar bij deze:

V&D waarschuwt voor onveilige babyslaapzak
AMSTERDAM - Warenhuis V&D waarschuwt vrijdag in een advertentie in De Telegraaf voor onveilige babyslaapzakken. Verschillende modellen van het merk Frendz in de maten 70, 90 en 110, die door V&D verkocht werden sinds 1 september 2008, voldoen niet aan de veiligheidseisen.
De babyslaapzakken hebben een slecht functionerende stop van de rits, waardoor het ritshuisje los kan laten. De baby zou in dat onderdeel kunnen stikken. V&D verzoekt klanten die een dergelijke slaapzak hebben gekocht deze terug te brengen naar de klantenservice van een van de vestigingen. V&D betaalt het aankoopbedrag terug.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Zie hier:

Die site is sowieso handig om regelmatig te checken op nieuwe waarschuwingen. Je kunt op die site ook een RSS-feed aanzetten zodat je nieuwe meldingen automatisch in je mailbox krijgt.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 15 May 2009 09:13:13

Ik wou me graag aanmelden voor de e-mail met meldingen, maar ik kan het op de site nergens vinden… Kun je me uitleggen waar ik die service vind Sje?

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Als je in de knoppenbalk meteen boven de site kijkt. Rechts op die balk staat een huisje, een printertje, etc. Er staat ook een rood vierkantje bij met een paar halfronde witte streepjes erin. Dat is de rss-feed die ervoor zorgt dat je nieuwe meldingen in je mail krijgt.

Nou weet ik alleen niet precies hoe je die verder aan kunt zetten, want je moet dan iets opslaan in je favorieten. Ik ga even voor je puzzelen en dan laat ik het hier nog weten.

Groetekes, Sje

Ja, ik weet hoe het werkt.
Ga naar die site van produktwaarschuwingen, druk op het knopje van de rss-feed (de lay-out van de pagina wijzigt dan in een simpelere tekstversie) en druk dan helemaal links op die balk op het knopje van Add to favorites (geel sterretje met groene + erbij).

Dan krijg je een uitklapscherm met als eerste “Subscribe to this feed”. Als je daarop klikt is het gepiept en krijg je voortaan nieuwe meldingen in je mail.

Groetekes, Sje

Dankje Sje, maar ehh ik kom er nog niet uit Als ik op dat rss knopje druk krijg ik juist een pagina met een hele ONoverzichtelijke text:

<?xml version=“1.0” encoding=“iso-8859-1” ?>

Dit dus maar dan een hele pagina vol. Er staat nergens een sterretje of zelfs maar een balk…

Groetje Anouk

Hm, vreemd zeg. Welke browser gebruik je? Internet Explorer, Firefox, iets anders?

Groetekes, Sje

Internetexplorer…

Groetje Anouk

Hm, vreemd. Heb ik ook. Het zou daarmee gewoon op de door mij beschreven manier moeten lukken. Heb je iemand in de omgeving die handig is met dit soort dingen?

Groetekes, Sje

nee helaas, maar ik heb de site al bij de favouriten opgeslagen, dus ik kan gewoon daar checken of al onze spulletjes nog veilig zijn Later nog maar eens proberen of het dan wel lukt. Bedankt voor je uitleg!

Groetje Anouk

Geen dank, graag gedaan. Jammer dat het niet gelukt is.

Groetekes, Sje

Zie deze produktwaarschuwing die vandaag binnenkwam:
http://www.productwaarschuwing.nl/2009/mei.php#tiwoez

Groetekes, Sje

Oh wat goed dat je op deze manier op tijd die waarschuwing kreeg! Heb ik er in elk geval een persoon mee geholpen!

Groetekes, Sje

Bij ons hing het ook bij het cb aangeplakt maar dan moet je er wel net komen natuurlijk maar vond het wel netjes

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Nog een produktwaarschuwing die van toepassing kan zijn voor een van jullie:
http://www.productwaarschuwing.nl/2009/mei.php#plwlrs

Groetekes, Sje

Geinig ding. Maar wij hebben hem niet, wij hebben alleen een cavia en een rat

Groetjes,

Michèle

Ja maar als ze daar de ogen uit peuteren en in de mond stoppen, dat wil je ook niet hoor!

Er is weer een nieuwe produktwaarschuwing bijgekomen dus ik heb maar gewoon een apart produktwaarschuwingentopic aangemaakt waarin we ze in de toekomst allemaal kunnen plaatsen.

Groetekes, Sje

Nee de meeste beestjes die ze heeft zijn van de Ikea en die hebben geboduurde ogen. Zo ook de cavia en de rat dus die kunnen geen kwaad en wat kwaad kan krijgt ze (nog) niet.

Groetjes,

Michèle