Ons jongste boefje in het ziekenhuis ligt?


#21

Hoi Domino,
Hoe gaat het met je kleine man?
Groetjes Nancy


#22

sorry voor de late reactie… t is hier best druk (en dan zijn de oudste 2 ook nog ziek geweest en ik gisteren…)

De kleine man is vrijdag eind van de middag weer thuis gekomen! Jippie!!
Ze waren woe/donderdag bang dat hij ook nog een buikgriepje had opgelopen (zou kunnen mijn oudste dochter en ik hebben t ook gehad). Maar vrijdag viel t spugen mee en mocht ie toch naar huis.

Fijn dat ie weer thuis is… hij is veel alerter dan voor hij naar t ziekenhuis ging. En hij drinkt ook weer stuk beter! Heel gulzig, Hij wil meer dan dat hij mag… dus t gaat goed met hem!! In t ziekenhuis sliep hij ook heel onrustig, dus hebben zij steeds zijn armpjes met een hydrofiel luier ‘vastgebonden’ (hij had ook eeen infuus aan een armpje, dus veel maaien mocht hij niet). Thuis maar de puckababy gepakt en laat hem daarin slapen… dan is hij hier ook rustig@


#23

Wat fijn dat hij weer thuis is! Hopelijk went ie weer snel aan zijn eigen vertrouwde omgeving en blijft het goed met hem gaan. Prima toch dat ie in de puckababy slaapt, lekker geborgen!

Sterkte nog even met alles,
groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#24

Hee wat heftig zeg, wat een schrik hè?
We hebben met Stefan precies hetzelfde gehad, ook die steptokok B, meteen na de geboorte. Was ook heel spannend, heeft gelukkig ook gelijk antibiotica gekregen toen, 8 dagen in ziekenhuis geweest. We mochten ook mee kijken via webcam, lag zelf ook nog in het ziekenhuis, dus dat was wel prettig.
Hoe gaat het nu?
liefs esther

Lilypie Second Birthday tickers