ik heb echt zin hoor! in de zwaluwhoeve dan
@Rainbow: Ja ik ben reuze benieuwd echt!
@Sandra: erg lief van je. ik doe binnenkort mn best voor je mail enzo oke?
ik heb echt zin hoor! in de zwaluwhoeve dan
@Rainbow: Ja ik ben reuze benieuwd echt!
@Sandra: erg lief van je. ik doe binnenkort mn best voor je mail enzo oke?
Denk eerst maar aan jezelf lieverd, die mail komt wel weer als je daar aan toe bent. Ik hoop dat het na de laatste mail die ik van je ontving al een klein beetje beter met je gaat.
Groetjes,
Sandra
@Sandra: nee de situatie zelf is eigenlijk alleen maar erger geworden maar doordat ik nu heel duidelijk ben en grenzen aangeef voel ik mezelf wel iets sterker. tot gisteren toen ik weer rot nieuws uit het ziekenhuis kreeg over mezelf en de onderzoeken zeg maar. ik mail het binnenkort oke?
en nogmaals dankjewel voor je geduld en je begrip!
Ohhhh wat leuk, en dag en nachtje weg! Dat verdient iedere mama en jij ook! Heerlijk! Idd echt even lekker genieten, nou meid fijne tijd toegewenst hoor!
Graag gedaan. Jeetje wat vervelend dat de situatie alleen maar erger is geworden. Pff heftig hoor allemaal.
Ik denk aan je en zie je mail vanzelf wel verschijnen.
Dikke knuffel,
Sandra
@Sandra: komt goed, moet er even aan toe zijn om alles naar boven te halen. ofja het zit er zoals je zelf ook schreef middenin maar omdat het weer een hoop is en ik er niet te geemotioneerd door wil raken wil ik het wat kort omschrijven en dat is altijd zo moeilijk. nu het effe wat beter gaat met mijzelf (emotioneel gezien dan) wil ik even wachten het te vertellen omdat ik dan meteen weer zo’n rot humeur heb.
Geniet ervan meid je hebt het verdiend
Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin
Nog 1 nachtje slapen!!!
Heel veel plezier en vooral heel veel ontspanning gewenst
Groetjes Carolien.
yeahh ik hb bij mama’s hoekje bij vrouwen crisis opgelost eigenlijk geschreven wat ik hier nog wilde schrijven sorry haha ben beetje hyper geloof ik
Aha, ik heb me inmiddels bijgelezen…
Fijn dat je een oplossing hebt kunnen vinden!
Ik ga ervanuit dat je nu heerlijk aan het relaxen bent, lekker genieten!!!
Groetjes Carolien.
Even een klein verslagje.
we hebben een hele fijne dag gehad (dagen)
we zijn lekker verwend, hebben heerlijk gegeten. de sauna’s waren ontzettend ontspannend. we hebben in de scrub ruimte gestaan, ook onwijs lekker!
Ook hebben we HOT YOGA gedaan en echt, ik wist niet dat ik zo lenig was
maargoed het was dus heerlijk!
we hebben het alleen niet tot half 12 uitgehouden. we waren na het diner zo moe dat we eigenlijk naar het hotel zijn gegaan, daar een biertje gedronken in de relax ruimte (met een hele mooie open haard!) en hebben 12 bitterballen naar binnen gewerkt. toen zijn we gaan slapen
s’ochtends heerlijk ontbeten (kreeg het alleen moeilijk weg, kan s’ochtends amper eten maar goed toch blijven opscheppen he haha het was zo lekker!) de kok was echt vriendelijk, we waren wat aan de late kant bij het ontbijt en hij zei nog bij het bufet: zal ik nog een heerlijk ommeletje voor jullie bakken?
maar we hadden onze buiken al rond gegeten dus dat hoefde niet.
toen zijn we in de rainshower geweest en in de whirpool en snel aangekleed ingepakt en precies om 1 voor 12 uitgecheckt (precies op tijd eigenlijk)
toen de trein weer gepakt. en ik was heeeel blij dat ik mijn mopje weer zag.
het was heel goed gegaan en ook was hij netjes naar school gegaan.
papa en rico hebben de eentjes gevoerd en hebben uren in de zandbak buiten gespeeld (kastelen bouwen etc)
ook hun daagjes waren dus super geweest.
tja en vandaag was het even aanpoten weer. mijn rug is nu al weer naar de gort maargoed dat was te verwachten
Dat klinkt echt heerlijk, fijn dat het zo geslaagd was. En ook fijn dat het thuisfront zich goed heeft gered.
Enne, die lenigheid zal manlief blij mee zijn
Groetjes,
M
@Mriek; hahahaha ja maar die lenigheid uit zich dus blijkbaar alleen in een extreem verwarmde ruimte… en om tijdens de sex de verwarming op 40 graden te zetten vind ik een BEETJE te veel van het goede
Klinkt goed Inge enne ja ik ken het hoor. Ik heb dit een keer met mijn moeder gedaan en ik was bek en bekaf 's avonds.
Groetjes,
Michèle
Heerlijk meid, dat het zo leuk was. HOT YOGA, dat klinkt inderdaad heel HOT, hihihi. Benen in je nek, ik zie je zo zitten, woehhahahaha! Fijn dat Rijco en Rico het samen ook leuk hebben gehad!
Groetjes Rainbow, trotse mama
@Michele: ja inderdaad! ik was ook bek af en 's ochtends kon ik mijn bed gewoon NIET uit, erg toch?!
@Mriek: hahahaha ooh shoot… ik sla door van de zomer let maar op
@Rainbow: yeahh keer samen gaan?