bedankt sje!
ik heb die eitjes gehad
en dat brand en jeukt een uur in de wind was geen pretje
meost daarna nog 3x terug omdat het terug was gekomen bleek… (maar idd misschien was het niet helemaal weg)
je bent super! en ik ga het zeker onthouden
Onregelmatige menstruatie
Dat het in eerste instantie meer begint te branden en jeuken, dat klopt. Dat komt door het afvoeren van dood “schimmelmateriaal”. Maar dan nog zijn die ovules ondingen!
Groetekes, Sje
Ik heb ook en keer een lanwerpige gehad, endaar was niets mis mee, maar jee die paaseieren, dat is afzien pff.
Mijn ha zei dat als het erg is alleen een capsule om te slikken niet genoeg is. Ik kreeg het beide.
Liefs Michelle
Alleen die capsule slikken is wel genoeg in vrijwel alle gevallen. Mogelijk dat de arts beiden voorschrijft bij een infectie waar te lang mee door gelopen is. Maar normaal gezien als je er op tijd bij bent is 1 capsule genoeg.
Groetekes, Sje
Vanmorgen bij de huisarts geweest.
Ik had vorig jaar een test gehad voor baarmoederhalskanker. Dus dat was het niet. Een infectie kon het volgens hem niet zijn want dan zou ik toch echt ook pijn moeten hebben en dat heb ik niet. Het is een gewone onregelmatige menstruatie wat regelmatig voorkomt. Hij vond het ook dat ik te vaak moest vloeien. Vandaar dat ik weer aan de pil moet. Daarmee de boel weer op orde brengen en kijken hoe het gaat na een paar maanden. Ook de geur zou daarmee opgelost moeten zijn omdat het vele bloed wat ik nu verlies ervoor zorgt dat de zuurgraad in de vagina omhoog gaat. Er blijft altijd iets achter… Dus ook dat zou dan weg moeten gaan. Laten we het hopen. Voorlopig dus maar weer een pil gaan slikken. En dat is nou net iets wat ik niet meer wou maar goed… T is niet anders.
Groetjes Bianca
Nou in ieder geval lekker dat het geen infectie is.
En na een paar maanden kun je misschien wel weer stoppen met de pil, om te kijken hoe het dan gaat.
Liefs Michelle
Michelle: beter dit dan dat er wat anders aan de hand is toch Ben best wel een beetje opgelucht…
Groetjes Bianca
Nou ja, er zijn erstigere dingen… Wel rot dat je weer de pil moet slikken, terwijl je het liever niet wil. Maar wat Michelle al zegt: misschien dat het over een tijdje dan wel weer beter gaat.
Groetjes,
M
Wat een opluchting dat het alleen maar een onregelmatige menstruatie is en dat het op te lossen is door voorlopig de pil te slikken. Fijn dat het geen infectie is.
Groetekes, Sje
Fijn dat het zo gemakkelijk op te lossen is, maar jammer voor jou dat je de pil weer moet gaan slikken.
Ik hoop dat het snel opgelost is!
Liefs, Anne
het is jammer maar ik vind het niet zo erg hoor als het maar helpt…
Fijn zo’n forum. Ik merkte echt dat ik zekerder naar de huisarts ging vanmorgen. Als je maar van je af kunt kletsen, scheelt al een hoop!
Groetjes Bianca