Het is redelijk goed gegaan. Er zijn nu 2 afspraken gemaakt waarin ik toch mijn zin heb doorgedreven. Hij mag damian zien maar met iemand erbij (was een heel discussiepunt) en ik hoef de rekeningen van het huis zoals gas water en licht en telefoon internet en teevisie niet meer te betalen wat ze eerst wel wilden.
De rest word later besproken met een advocaat erbij dat wilden we allebei dus is alleen maar beter zo. De eerste stap is gezet
Omgangsregeling
Dat klinkt positief, toch? Fijn!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Nou dat is in ieder geval een goed begin! En voor de rest misschien wel heel wijs om dat met een tussenpersoon op te lossen!
Hoe is het verder met jou? Kun je alles wat op de rit krijgen nu je alleen met je ventje bent?
Ja op zich gaat het wel lekker. Ik zit bij mijn ouders en ben druk bezig om een eigen huisje te krijgen. Dat gaat wat moeizaam maar gaat wel lukken. Op mijn werk zijn ze helemaal super want alle dagen dat ik wil en kan werken krijg ik uren. Mijn chef neemt dan zelf vakantie uren dus er komt nu even aardig wat centen binnen.
Ja op zich gaat het wel lekker. Ik zit bij mijn ouders en ben druk bezig om een eigen huisje te krijgen. Dat gaat wat moeizaam maar gaat wel lukken. Op mijn werk zijn ze helemaal super want alle dagen dat ik wil en kan werken krijg ik uren. Mijn chef neemt dan zelf vakantie uren dus er komt nu even aardig wat centen binnen.
hey meid, lees dit nu pas. Heel veel sterkte. Zitten een beetje in hetzelfde schuitje alleen wonen wij nog onder 1 dak omdat ons huis nog te koop staat en geen van beiden het ons nu kunnen veroorloven om een 2e verblijf te betalen. Wordt er niet makkelijker op zo. maar herken ook heel erg je twijfel en angst omtrent de omgangsregeling. Ik heb dat ook. hier ook een man die totaal geen verantwoordelijkheden neemt, niet voor zichzelf en niet voor anderen. Rommelt ook maar wat aan. laat gaspitten open staan, vind het raar dat je een kind van 2 vast houdt bij een vijver, want er staat toch een hekje!!! en daar springt ze echt niet in hoor!.. dat soort dingen…zucht… Hij meent het ook nog echt.
probleem hier alleen nog dat we met 2 landen te maken hebben, hij be en ik nl. geen idee hoe ik dat met allimentatie etc moet gaan regelen. Maar het is al fijn om te lezen dat ik niet de enige ben zeg maar! veel sterkte ook voor jullie.
mama1980