Germ, dat zijn er wel heel veel. Lekker buiten in bad met havermout knoeien. O mannetje ik hoop en duim dat je gauw beter wordt hoor en jullie alle 4 eens even lekker gezond vakantie kunnen gaan vieren.
Hele dikke knuffel van ons !!!
Germ, dat zijn er wel heel veel. Lekker buiten in bad met havermout knoeien. O mannetje ik hoop en duim dat je gauw beter wordt hoor en jullie alle 4 eens even lekker gezond vakantie kunnen gaan vieren.
Hele dikke knuffel van ons !!!
quote:
ooohhhhh die heeft er veel,en ook net waar zijn luier eindigd zoveel op 1 hoop jeetje
Oef…dat was het eerste wat ik dacht ja, toen ik het zag op de foto.
Sneu zeg
Anders ook ff zijn oortjes laten checken, je weet nooit…
Nou, beterschap lieve Cas!
Kussie van Kaya hoor ('t is nu toch niet meer besmettelijk, of wel?)
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
hoe is het met cas jolanda
hebben jullie nu wel wat of helemaal kunnen slapen vanacht
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Ow rotdingen die waterpokken toch! Ze kunnen ook in zn gehoorgang zitten he, en in zn mond en keel zelfs!!
Beterschap Cas!
Liefs, Els
Gelukkig gaat het weer beter Cas heeft vannacht zijn hobbie (slapen) weer opgepikt.
Volgens mij hebben de het ergste nu gehad.
Op die band bij zijn rug/luier heb ik een gaasje gedrenkt in de lotio alba gedaan en hij heeft gisteravond een havermout bad gehad.
Bij Cas zit het inderdaad overal, tussen zijn billen, op zijn balzak, op zijn piemel, in de oren…echt overal.
Maar laten we hopen dat het op z’n retour is nu.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
Hoi Jolanda,
Ik lees nu pas weer even mee in dit topic en ik las dat Cas ook naar zijn oortjes grijpt. Een van de symptomen van waterpokken kan oorontsteking zijn. Dus dat grijpen naar die oortjes lijkt een logisch gevolg van de waterpokken.
Fijn trouwens dat het weer wat beter gaat. Beterschap verder met de kleine man!
Groetekes, Sje
Ik heb even in zijn oren gekeken, ze zien wat rood maar niet ontstoken!
Gelukkig gaat het weer beter.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
Ai, zo te zien en te lezen is waterpokken helemaal niet zo’n kinderziekte die zomaar even komt en gaat.
Fijn om te lezen dat het al de beterende kant op gaat, voor de laatste restanten waterpokken: beterschap!
Het hangt er ook een beetje vanaf in welk jaargetijde een kindje waterpokken krijgt. In de winter hebben ze er vaak veel minder last van dan in de zomer.
Koelte zorgt er namelijk voor dat de jeuk niet zo erg is, vooral 's nachts.
Het is echter op het moment zo warm in en om het huis dat een kindje met waterpokken doordat hij/zij het extra warm heeft veel meer last van jeuk heeft. Warmte gaat broeien en daar zijn die pokjes niet blij mee.
Voordeel van dit warme weer kan wel zijn dat de pokjes sneller indrogen.
Groetekes, Sje
en hoe gaat het met cassie .geen last van de jeuk??
groetjes marielle mama van
10-10-01
Nee dames is heb geen jeuk meer!!!
Bedankt voor al jullie kussen en knuffels, ze hebben mij echt geholpen met beter worden.
Kus Cas.
Hahahaha, zie dat liggen!
Lekker relaxed
Fijn dat het over is
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
Fijn dat de waterpokkenaanval op z’n retour is!
Maar goed…nu het buurmeisje nog…hou je ons op de hoogte?
Groetekes, Sje
jippieeeee gelukkig heb je geen jeuk meer heerlijk ben ik blij om cas
ene je ligt er wel heerlijk bij zo hoor hihiih
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn