Nou moet het maar eens klaar zijn

Vervelend dat je zo moeilijk truien kunt vinden voor Morgan.

Haha en ik heb altijd het idee dat er voor meisjes veel meer keuze is dan voor jongens. Als ik een winkel binnenstap dan zie ik altijd een hele collectie meisjeskleding en maar een klein hoekje voor jongens.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik zou graag willen dat het nog een tijdje sneeuwt. WIJ KOMEN NAAR NL voor 3 weekjes in februari!!!

@ Liske, dat was zeker mazzel en pappa was mee en helemaal tevreden. Die stond ook bij de nieuwe collecties te kijken maar om nu weer 15 euro of meer per trui neer te tellen vond ik een beetje veel.

@ Sandra, Oh ja er zijn zat leuke dingen, hoewel ik voor een knul ook heel leuke dingen zie, maar leuk is niet altijd praktisch

@ malawimamajada, sneeuw mag maar geen gladheid

Groetjes,

Michèle

Zal ik dan maar in het midden zitten ! Ben aan de ene kant blij dat het sneeuwt, Anna vindt het prachtig!

Maar aan de andere kant wil ik ook graag wel een Elfstedentocht!! Dat is alweer zo’n tijd geleden… Maar dan moet eerst de sneeuw weg en daarna weer goed gaan vriezen. Al vind ik die kou soms ook erg vervelend.

's Avonds lopen met de hond bijvoorbeeld! Als het flink vriest en er staat oom nog eens een flinke wind,… Bah geen zin in!