Ben benieuwd hoe ze het zal vinden.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Ben benieuwd hoe ze het zal vinden.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Ja, ik ook wel.
Soms krijg je daar namelijk slecht hoogte van
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?
scheelt dan wel weer dat de jas over 2 weken komt bieb,stel dat ze he m niet leuk vind kan hij terug
en kan je met haar op zoek,maar hoop dat ze hem mooi vind,mar denk ik wel hoor
Da’s waar.
Maar soms is het moeilijk te peilen of ze iets echt mooi vind of dat het uit beleefdheid is.
Maar ken dr inmiddels een beetje
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?
Kreeg gisteren een berichtje van Neckermann dat de jas niet op voorraad is en het dus nog wel ff kan duren.
Ja, daaaaar heb ik wat aan, maandag komt ze al.
Nou is het niet meteen ijskoud weer ofzo, maar ik zag voor woensdag bijv. 20 graden. Dan kan het 's avonds weleens wat frisser zijn.
Nou ja, dan maar een truitje aan…
Maar ik baal wel (stiekum)
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.
nou lekker zeg ,kunnen ze niet eerder bericht geven ,dat is echt balen.ja en je vindt niet een twee drie een andere .
groetjes marielle mama van tanja
Nee, zomerjassen zijn nu echt uitgestorven
En het stomme is dat ik 2 weken geleden expres nog gebeld heb naar Neckermann, voordat ik de jas bestelde.
Toen zeiden ze dat het wel zou meevallen met de levertijd…(ahum)
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.
Whahaha, Batavia “dorp”
Ehm…toen hadden ze niks…nou ja, voor 50 euro wel maarre…dat was nou niet echt de bedoeling
Kan dr nog wel ff kijken natuurlijk.
Hmmm…ik Lelycity