hier al wat regen gehad en onweer. wachten de rest wel af.
Groetjes,
Michèle
Hier is het nog droog en vreselijk warm.
Rond een uur of(ongeveer volgens de buienradar) 20.45.u verwachten we regen. We wonen nabij Ede.
Dus ben benieuwd mag wel wat afkoelen.
Ben niet zo’n warmte mens.
Greetz Cora
hier is het inmiddels donkerblauw. best akelig gezicht moet ik zeggen. tis heavy het begint nu te rommelen. regenen nog niet. waaien ietsje harder.
nou dat het er maar uit klapt ben die hitte beu
Hier is het nog droog en snik warm en benauwd!!! De lucht begint iets te betrekken, maar alleen nog maar witte wolkjes volgens m,ij zijn wij ook zso rond 2245 aan de beurt! Ik ben beneiwud, hoop dat het huis heel blijft, en het dak niet instort
liefs woezel
Ook hier zou het volgens het nieuws van 8uur rond 10uur half 11 echt noodweer krijgen… ben benieuwd!!!
Liefs, Melanie
het begint wel een beetje te betrekken, aan 1 kant van het huis zijn de wolkjes mooi wit, andere kant van het huis, beetje donker blauw/grijs achtig, maar nog niet op een extreme , dat zie ik bijna nooit, manier. We wachten maar af!! zolang er maar niet WEER water langs de afzuigkap naar beneden stroomt, en het dak heel blijft, ben ik tevreden!! (nou ja, zolang ALLES maar heel blijft!!! hahahahahahaha)
liefs woezel
Nou dames en jullie dachten dat ik uit m’n nek aan het zwetsen was he.
Toch jammer dat de meeste niet op die site heeft gekeken daar werd het nl verteld dat na vanmorgen het rustig werd en dat de zware buien pas vanavond en vannacht komen. Ook hier word het behoorlijk donker en het rommelt al wat.
Gr Patries
hier is de lucht groen en hebben we de lichten maar aangedaan. Moet wel zeggen morgan sliep een heeeeeel stuk eerder dan gisteren.
Groetjes,
Michèle
We hebben hier tussen 19.00 uur en 20.00 uur flinke regen en onweersbuien gehad. Het is hier dus eindelijk wat koeler. Nog steeds 26 graden, maar een heel stuk beter dan overdag vandaag.
Groetjes,
Sandra
Hier is het nu ook behoorlijk donker geworden, enwaat het ook wel lekker…
We zullen zien dames!
Liefs, Melanie
@Luna en mees: huh?? hoe bedoel je dat jij uit je nek aan het zwetsen was?
Hier is het al vanaf kwart voor 8 bezig met onweren. alleen zit het niet boven ons. je ziet constant vanaf die tijd de lucht verlicht en je hoort wat gerommel en er is lichte regen gevallen.
nu nog steeds rommelt het en komen er flitsen. het zal er niet beter op worden.
@Michele: jouw verhaal kon mijn verhaal zijn het was hier namelijk ook groen. en ook rico sliep eerder. het was donker op zn kamer nu dusja, ik heb wel zn dekbed weggelegd en een overtrek van zn dekbed in zn bed gelegd. maar niet echt over hem heen. tis veeeelste warm!
ik ga nu ook lekker slapen, ben doodmoe. ik slaap altijd lekker met onweer
Nou, hier waait het behoorlijk, is het stikdonker en onze partytent is al over de schuur gewaait. Ik vind het helemaal niks. Het begint nu ook te luchten en te donderen. BRRRRRRRRRRR.
Groetjes Natasja
ok dan, het is hier ook pikke donker, ziet er behoorlijk onheils spellend uit. begint ook flink te waaien!! en wat te donderen, nehoorlijk zelfs, sterkers gaan hier er hier denk ik zo uit, dus ben een tidje niet op ikkeben.
@Inge, alleen de dekbedhoes ja? bo heeft zijn dekbed er nog wel, maar heeft dan ook alleen maar een luierbroekje aan nu in bed. Wij slapen ook nog onder een dekbed, in het begin heb je het wel warm, maar als je langer ligt heb je het ook relatief weer koud, en dan vind ik het dekbed nog wel lekker hoor!!
liefs woezel
Hier is ondertussen ook losgebarsten. Buiten is het pikkedonker en de lucht wordt steeds opgelicht door de flitsen.
Hopelijk trekt het snel weer weg en kunnen de ramen open…laat de frisse lucht maar binnen komen
Allemaal lekker slapen…denk niet dat ik eerst een oog dicht doe.
Hier regent het nu alleen nog. Ik zit op zolder en drijf hier zowat weg nog! Heel benauwd! We hadden de auto in de garage gezet vanwege die ‘tennisballengrote hagelstenen’, maar die zijn hier gelukkig niet gevallen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Het is hier inmiddels ook een half uur flink aan de gang. Donder, bliksem en regen. Het begon ineens keihard te waaien en mn vriend en ik zijn toen even lekker buiten gaan staan. Oooooh wat was dat lekker fris en de lucht zag er zooooo mooi uit. Binnen is het nog een flinke sauna, want tsja doorwaaien kan niet met dit onweer
Wij houden wel van onweer Gaan altijd samen de mooie flitsen bekijken
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Hier begon het tegen 22.15 uur een beetje te rommelen en inmiddels regent het erbij. Valt tot nu toe wel mee. We zullen zien!
Groetjes,
M
Hier rommelt het al een anderhalf uur schat ik , het begon eerst flink te
waaien,
daarna rommelen met lichtflitsen en regen,
Maar nu (bijna half 12) lijkt het weer weg te trekken…
We zullen vanacht zien/ afwachten, wat de nacht ons gaat brengen…
Inmiddels zit ik hier nu op de bank met 2 snuitjes. Ik vind het zelf al niks en onze dochter ook niet. Die lag dan ook al in ons bed. Nadat het heftiger werd heb ik onze jessin erbij gehaald. Maar nu het echt oorverdovend kraakte aan alle kanten net en ik mijn eigen hartslag in mijn keel voelde, ben ik met ze naar beneden gegaan. Ik hield me stoer en kalm, maar van binnen had ik het niet meer en dus zitten we nu op de bank. Echt het rommelde niet wat, maar van die harde scherpe krakers aan alle kanten en een hemel aan 1stuk verlicht. Brrrrrrrr, wordt weinig slapen vannacht ben ik bang.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Gewijzigd door - Asje op 29 Jun 2011 00:51:47