Noodweer komt eerder!

@asje, hoe is jullie nacht verlopen? Hebben jullie nog een beetje kunnen slapen?

Hier was het rond 12en al aardig rustiger geworden. Op wat geflits en lichte rommel na hebben we een rustige nacht gehad.

Ja toch nog meer slaap gehad dan ik had gedacht, maar jeetje het knalde goed.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hier begon het gister avond om kwart over 10… wij waren buiten met de buurtjes naar al die mooie lichtflitsen aan t kijken, en opeens uit t niets begon het toch te waaien, echt je waaide gewoon weg, allemaal een sprintje getrokken om de ramen dichte te doen… en opeens begon het heeeeeeeeel hard te regenen…
Noah werd ook wakker natuurlijk, en die heb ik bij ons in bed gelegd.
Rond half 11 ben ik samen met hem gaan slapen… en heeft Chris allerlei foto`s gemaakt van t omweer… om 2uur vanacht kwam er weer omweer en flitsen, maar daar hebben Noah en ik niets van meegekregen… Heb heerlijk geslapen verder… (op de warmte na), zometeen alles lekker open zetten want bij Joël op de kamer is het nog 30graden!

Liefs, Melanie

Nou Het begon hier dus ook zo rond 2215 te waaien als een gek, bliksemen, pik zwarte lucht, maar heel eerlijk?? viel mij een beetje tegen. Ik ben rond 2245 naar bed gegaan, en ben gewoon in slaap gevallen. Zo hard ging het dus niet echt. Helaas wel weer ron 230 wakker, maar heb toen geen onweer gehoord. Heb nu alles tegen elkaar open staan, even door luchten, want pfff…tis wel warm binnen!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

@Woezel: nou rico niet het is er stikheet op zn kamer. wonen in een apartement he dus daar blijft de hitte gigantisch hangen. rico heeft nu wel goed geslapen trouwens. terwijl daarvoor hij badend in het zweet in zn bed lag (gisterenavond) dus vandaar het lakentje.

Rico werd om half 10 wakker van een harde knal. hij was er overstuur van. en zei dat hijo ok een slaapverhaaltje had gehad. tja dat en dan die knal dat is niet echt rustgevend nee heb m even bij mij op bed gezet omdat hij daar altijd tot rust komt, en 2 min later was het over en wilde hij weer naar bed toen heerlijk geslapen tot net!
het is hier best lang doorgegaan. toen ik ging slapen rommelde het nog steeds en bliksemde het ook nog. ook regende het flink dus ik weet niet hoelang het nog is doorgegaan vanacht. ben zo in slaap gevallen

@Asje: Ik voel ook altijd mijn hart bonzen!
Het ging hier ook flink tekeer, en gelukkig werd Seth er niet wakker van. Alhoewel hij het niet erg vindt, want ja… de wolken botsen gewoon

Liefs, Anne

Grappig Anne, dat zeggen we ook altijd tegen Erik. Dat de wolken botsen.

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ja, ik heb dat 1x gezegd, en dat heeft hij onthouden
Vind het ook wel een makkelijke manier om het uit te leggen.

Liefs, Anne

wij zeggen altijd dat de wolkjes ruzie hebben!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Een makkelijke en niet-beangstigende manier, inderdaad.

Groetjes,
M

Wij hebben ze altijd verteld dat er een warme wolk en een koude wolk elkaar tegen komen. De ene wil dat het warm is en de andere dat het koud is, dus vette ruzie !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

de wolken botsen toch ook?
ik zeg altijd dat de wolkjes boos zijn op elkaar en dat ze daarom tegen elkaar aan duwen en botsen. en dat er daarom zo’n lawaai komt. Elke keer nu als het donker wordt buiten (bewolking) zegt rico: wolkjes boos of nie?

hier is het al met al behoorlijk meegevallen.
in totaal wel drie onweersbuien gehad maar zeker niet extreem te noemen.
uiteraard was ik de enige die wakker lag haha, kleine mop en manlief lagen heerlijk door alles heen te knorren.

Bij lindsey zijn het springende wolken.
Een tijd terug was er ook onweer en toen vond ze het best eng, zij is iemand die helemaal niet van ruzie houd en dus probeerde ik er toen van te maken dat de wolken aan het dansen waren. toen zei zij ‘wolken aan het spingen?’ en toen dacht ik ach waarom niet. dus sindsdien zijn het hier springende wolken en vind ze het totaal niet eng meer, sterker nog ze gaat zelf ook springen hahaha
dat het verder donker wordt daar maalt ze niet om ze zegt dan alleen maar dat de lampjes aan moeten omdat het donker wordt.

liefs,
Rinske

@Rinske, Erik houdt ook echt niet van ruzie. Dus daarom zeggen wij hier ook niet dat de wolken ruzie maken, maar dat ze botsen.

Groetjes,
M

Hier is het onweer als een dolle gegaan boven ons huis. Sterker nog mijn stoppen zijn gesprongen want ik had nergens in me huis stroom meer. Dus ergens ingeslagen in mijn huis. Maar geen schade verder en Jos is ook alles goed doorgekomen.

Groetjes,

Michèle

achja iedereen zegt wat anders, maar als papa en mama boos zijn op elkaar zeg ik ook niet dat we aan het dansen zijn het is een normale emotie die er gewoon bij hoord

Nu niet zoveel noodweer als de vorige keer, maar toch wel weer waarschuwingen voor onweer windstoten en regenval. (die 30 uur kan duren?!??!)) ook morgen en overmorgen zijn er waarschuwingen. we wilde eigenlijk gaan BBQ maar het schijnt al van 21;00 naar half 4 a half 5 te zijn gegaan. dus dat wordt hem niet vandaag.

Hi ma ma van Rico.

regent het bij jullie dan al?
Hier wordt het wel bewolkt, is nog steeds vrij warm begint wel
meer te waaien…

Zou het dan toch deze kant op komen?>

(wonen in het uiterste Oosten van het land)

gr. mama van 2 kids

kijk maar op http://www.knmi.nl
daar staat hoe of wat precies. maar het wordt flink doorplensen qua regen hier. noord oost nederland heeft er bar weinig last van. vooral het zuiden/zuidoost en zeeland/limburg/utrecht e.d. Nee het regent nog niet maar ik zie ook verder niks in de lucht qua blauwkleuring. het is dus erg bewolkt nu

Ben ik blij dat wij in het noorden wonen
Net heerlijk in de tuin gezeten met Sylvie met water gespeeld

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie