Nogmaals voorstellen

Is het nu al meivakantie

Groetjes Nathalie & Co

of het meivakantie is dat is in elke gedeelte van het land verschillend als ik het goed heb maar wel leuk onderwerp haha groetjes samantha

samantha

:smiley:

maar samantha en ik zijn limburgers
misschien vandaar
LOL

is geen haat hoor
ik kan het alleen niet uitstaan hoe luchtig jullie over
kinderen krijgen denken
18 en 19 jaar dan hoor je nog in de kroeg te zitten
achter de mannen aan , lol met je vriendinnen , en als je een vriendje
heb samen lekker op vakantie , en lekker genieten
dat is echt allemaal over hoor als je een kind heb
en nogmaals het is niet alleen maar leuk!!!
en mocht je straks een baby’tje hebben , dan hoop ik dat je nog aan mijn
woorden terug denkt , en je zelf even op je achterhoofd krabt
en je kan je zelf niet voorstellen hoe het is om een kind te hebben, dat ervaar je pas als het er is,
en daar ben je echt nog te jong voor!!!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

een baby born!!!
aah vond ik toch van wel
ik denk er zeker niet luchtig over
ik zie het van dichtbij bij mn familie
ik weet er wel het een en ander vanaf
en zeker ook dat het zwaar is
maar alle volwassenen denken er schijnbaar hetzelfde over
enja als je er alleen voor staat is het idd moeilijk
maar dat is het geval niet en dat uitgaansleven schep je ook geen voldoening uit daar ben ik al voor bij

heeey nancy ik snap wel dat jullie erzo over praten hoor en snap dat je het goed bedoelt ik ken in totaal 8 meisjes waar ik mee omga die zelf kinderne hebben op jongen leeftijd zelf ga ik daar veel mee om en ene kidn heeft gevolgen dat zoiezo ik ken een meisje die heeft lopen vechten voor een goed leven voor het kidnje maar ze is er boven op gekomen he en ze houd super veel van haar en ze wilt niet liever meer en ze iz blij dat ze haar heeft en zou het nooit anders willen hebben gedaan en de gevolgen met alles wat je doet heeft dan gevolgen toch ik had in totaal 15 oppaskinderen en weingi school en moest welles een hele week op ze passen maar snap dan weet je nog niet alles met geld enzo maar ik heb geen probleem met geld me vreidn verdient goed he hij is ook wel een stuk ouder dan mij en we hebben een eigen huis en ik ga ook werken en heb al een diploma van me school maarja ik bedoel het ook niet met haat hoor maar vind niet dat een meijse het slechter op kan voeden als het genoeg geld heeft en ik hou zoiezo niet van uitgaan dat heb ik nooit gedaan wel uit eten gaan en zo en bios maar ook niet veel ging meeropaasen dan dat ik uitging groetjes samantha

samantha

ja dat alle volwassenen er het zelfde over denken
is niet gek
je geeft hier dus zelf aan , nog niet volwassen te zijn!!!
maar ik wens je alle geluk toe hoor

Nee ik bedoel dan ouders
Jah jullie vinden mensen van 19 toch niet volwassen
Want de ouderen weten het altijd beter
Mag!!!
Mara ieder leidt zn leven zoals hij of zij denkt dat het de gelukkigste en beste manier is

stop met generaliseren zeg!
Ik scheer niet alle 19 jarigen over 1 kam en ook niet alle 30plussers zijn volwassen. Dit is mijn site en ik wens leesbaar volwassen taalgebruik. Ik gaf jullie net als Nancy gewoon mee er niet te licht over te denken, een kind verdient meer als alleen een moeder die het leuk vind jong zwanger te worden …Een kind verdient liefde en geborgenheid

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor & ??

kinderen voed je niet op met geld
al heb je alle geld van de wereld , daar gaat het niet om
een kind voed je op met je eigen levens ervaring
en die mis je gewoon , klaar
en dat zie je zelf niet in (snap ik )
maar ieder voor zich , en nogmaals alle geluk
meer woorden maak ik hier niet meer over vuil

is het dan uit hoe een iemand praat of die dan goed is voor een kind wist niet dat je dat uit een taalgebruik kan kijken of die goed kan zijn maarja ik vind best wel hatelijk over komen je bericht daar zet ik mijn vraagteken bij of je dan wel volwassen bent om zo snel boos te worden maar ieder voor zich groetjes samantha

samantha

Nou BAAS je hoeft het maar te zeggen
en ik verwijde rme van de site
ik had dit nog nooit gedaan maar het leek me wel leuk
dacht dat het als doeleinde had mensen helpen
magoed ik kan ook niet zeggen dat mensen van in de 30
beter een kind op kunnen voeden dan mensen van 20
ken er genoeg falende tussen magoed
dit was het dan voor dit onderwerp
gegroet danisha

Hmmm…

Ik bespeur hier een typisch staaltje van een generatiekloof
Misschien gele en rode kaarten uitdelen?

Ik denk dat iedereen zijn eigen mening heeft, en tja, of dat nou de slimste mening is daar zijn dan de meningen weer over gedeeld

Liefs Wendy

haha jah kan je wel zeggen dat
ochjah ik vind het wel leuk
ieder doet het op zn eigen manier
enja zit in mn familie kindjes op redelijk jong kinderen krijgen
en ben er al hele lange tijd door gefascineerd
Groetjess

kindjes op redelijk jonge leeftijd krijgen bedoel ik natuurlijk

Tjonge jonge zeg wat een gemier hier.
Iedereen is toch welkom op deze site.
Ik vind het niet terecht dat er zulke reacties komen hoor!
Een aantal mensen die hier al tijden op het forum komen, zijn ook niet allemaal zo geweldig in taal. Belachelijk dat daarover wordt gevallen. (ik erger me ook weleens aan hun!!)
Wat mij betreft: welkom meiden.
En leeftijd zegt niet altijd alles. Ikzelf ben getrouwd op m’n 20ste en had direct wel kindjes gewild. Helaas liep dat anders. Toch was het dan ook goed gekomen hoor, daar ben ik van overtuigd. Niet zo oordelen over elkaar en uitspraken als koop een babyborn, vind ik echt niet kunnen. Als we hier zo met elkaar omgaan…
Ik heb alles gewoon kunnen lezen, dus dat taalgebruik waarover het gaat, ik snap er niks van. Ik vind het ook niks voor jou, Kim, om zo te reageren, eerlijk gezegd. Hopelijk stopt dit gezeur van alle kanten vanaf nu en wat mij betreft blijven de meiden gewoon af en toe komen hier. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch? Ik vind wel dat het hier over kinderen en het moederschap moet gaan, het gewone kletsen kun je inderdaad misschien beter via MSN doen. (maar dat hadden jullie zelf ook al bedacht)
Groetjes, Mariëlle en Joël

En als je ergens aan irriteert moet dat gezegd kunnen worden
Dat vind ik geen gemier, dit is niet een kwestie van de nederlandse taal dit is msn taal maar dit is geen msn die is een site/forum. verschikkelijk overigens die mns taal.

Ik wilde ook al heel jong kinderen, door omstandigheden is dat niet gelukt, achteraf moet ik zeggen ben ik daar blij om, kinderen zijn een hele grote verantwoordelijkheid die heel vaak wordt onderschat

Wens je veel wijsheid
En succes

Tries

Whoooo het gaat lekker hier geloof ik
Maar ik wil er graag ook nog iets aan toevoegen
Ik heb zelf altijd geroepen ik wil als ik 19 ben graag kindjes
Maar goed het is niet gelukt en maar goed ook
Ik heb van mijn jeugt genoten en heb nog heel wat dingen opgedaan
En nu heb ik twee kindjes waar ik heel gelukkig mee ben
En het is een hele grote verantwoording je kindjes zijn heel afhankelijk van jou
En ik moet zeggen jullie praten wel heel makkelijk over kindjes krijgen
Je moet eens weten hoeveel vrouwen graag kindjes zouden krijgen en waar het niet bij lukt

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

JUISTTTTTTTT!!
Niet iedereen is welkom hier
enja in deze wereld gunnen bepaalde m,ensen mekaar gewoon niks
een moeder van 30 kan haar dochter NIET meer liefde bieden als iemand van 20 en mn taal is voldoende ontwikkeld, uitstekend zelfs
en msn - taal heb je hier niet aangetroffen jullie 'ouwe dozen’
zoals jullie jezelf al te graag noemen
wat een onzin site hier man
ik dacht dat ik hier meer te weten kon komen
hey? Dankje de koekoek woehoe!