Nieuw kdv voor Drent

Lees ik net in de krant de de oude directeur van het hofnarretje een nieuw kdv bij de kamer van koophandel heeft ingeschreven. Dit moet toch niet kunnen??? Ik bedoel als ik een reputatie heb als boekhouder kom ik nergens meer aan een financiele baan maar deze man kan ongestoord weer kinderen in de problemen brengen? Mag hopen dat er geen ouder zo dom is om zijn kind daar in te schrijven. Dan maar geen opvang.

Groetjes,

Michèle

Getver, kun je ook bekendmaken waar hij die gaat openen???
Dat moet namelijk lekker wereldkundig gemaakt worden.
Dames, allemaal even op je hyves en je facebook en twitter neerzetten! En je vriendinnen waarschuwen en die kunnen hun vriendinnen weer waarschuwen!
Brrr griezel

Hierbij de link naar het artikel waar het allemaal in staat:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9581987/__
Drent_begint_nieuwe_crche__.html

Groetjes,

Michèle

omg!!! dit moet toch niet kunnen!! ik heb het gelijk op twitter en hyves neergezet, goede tip malawimamjada!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Nou ja ben al blij dat het zo open en bloot ook in de krant staat, ben je eindelijk eens blij dat de telefgraaf zo in de detail treed. Echt ik hoop dat ze iets vinden over die man en hem ook opsluiten want hij kan op de een of andere manier niet als medeplichting aangeduid worden. In mijn ogen is die man net zo schuldig.

Groetjes,

Michèle

Ik krijg het artikel niet geopend, maar waarschuw aub iedereen die je kent, zo’n kerel moet die niet kunnen, en wij moeders moeten dit stoppen!!! Michele kun jij de titel niet aanpassen, zoiets van; waarschuwing iedereen moet dit lezen!!! Ofzo???

Nou het scheelt al heel wat dat het inderdaad openbaar op internet staat! Kijk maar eens naar de hoeveelheid reacties die er al op gegeven zijn en wat ze allemaal zeggen.
En daarbij komt dat er inderdaad opnieuw een onderzoek naar Drent komt. Dus wie weet wat daar nog uitkomt?
Laten we hopen dat er iets zodanig uitkomt dat hij geen nieuw kdv MAG starten.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Nou denk dat dit al genoeg afschrikt Malawimamajada, Denk dat de meeste echt wel weten wie Drent is in Nederland zeker als zijn naam genoemd word met een kdv. Dat heeft ie wel al voor elkaar. Maar ik zou het wel heel schandalig vinden als er maar 1 gemeente in Nederland zou zijn die deze man nog een vergunning zou geven.

Groetjes,

Michèle

Okay, als jij het zegt. Ik zit natuurlijk niet in NL, maar mijn hart doet gewoon zeer als je zoiets hoort. Vreselijk voor die kinderen die dat allemaal hebben meegemaakt en nog veel erger als dit nogmaals zou kunnen gebeuren!

Ik weet het en kinderdagverblijven hebben het al zo moeilijk en dan krijgen ze dit ook nog eens. Er is al vanauit de overheid geopperd dat de regels nog strenger moeten waardoor veel kdv’s dichtmoeten die eigenlijk heel goed functioneren alleen maar ondat er maar 1 koprschef te lui was om aangiftes op te volgen en 1 directeur zo’n mafkees zijn gang heeft laten gaan.

Groetjes,

Michèle

Hij gaat geen nieuw kinderdagverblijf openen. Het Hofnarretje gaat Vlinderhof heten, vanwege de smet die op de naam Het Hofnarretje gekomen is.

Zie hier:
http://bd.nl/nieuws/binnenland/creche-het-hofnarretje-wordt-vlinderhof-1.83309

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 20 Apr 2011 11:46:08

Nou nieuw of niet dat die man uberhaubt nog steeds directeur is das schandalig.

Groetjes,

Michèle

Hij is eigenaar, geen directeur meer, maar dan nog, ik vertrouw hem niet (het feit alleen al dat hij in zijn huis slaapfeestjes liet organiseren waar geen ouders of leidsters bij mochten zijn!), dus hij zou helemaal zijn handen eraf moeten trekken.

Overigens, hoe ironisch, de nieuwe directeur heeft de naam Henk Lustig.
Sorry hoor, je kunt niemand een functie ontzeggen vanwege zijn achternaam, maar het maakt het er niet relaxter op met die achternaam als ik heel eerlijk ben!

Groetekes, Sje

ik snap ook niet helemaal…en da ben ik dan maar ik denk dat meerdere zich dit wel afvragen,
hoezo gaat een directeur of eigenaar logeerpartij’tjes regelen voor die kinderen , bij hem thuis ???

• ik vind dat al een alarmerend-feit…!

Pippy is geboren 17.07.2009

Ik weet dat je niet mag oordelen en veroordelen maar had het in dit geval niet wat eh ja eh draagzamer geweest om deze functie aan een vrouw te geven???

Groetjes,

Michèle

Vind ik ook Michèle, voor het gevoel en de gemoedsrust van de ouders die hun kindje daar brengen, zou een vrouwelijke directeur een betere optie zijn geweest.

Groetekes, Sje

Ik las dat er een kort geding tegen hem aangespannen is omdat er al een kdv is met deze naam.

Groetjes,

Michèle

Ik hoop ook dat geen ouder zo dom is om zijn/haar kind daar in te schrijven.
dan ben je niet echt goed bezig qua de veiligheid van je kind. vreselijk dat zo’n man gewoon weer doodleuk een nieuwe kdv mag openen. tjonge jonge… waar gaat het heen met Nederland zeg…

Schattebout, lees eens terug. Het is geen nieuw kdv. Het is een nieuwe naam voor het Hofnarretje vanwege de smet op de naam.

Groetekes, Sje

ohw ik had alleen micheles eerste bericht gelezen, verder geen reacties ofzo. ja maar dan nog vind ik het belachelijk!