Nieuw bedje

@ mriek…ik werk bij eastborn en dan krijg je fikse korting dus helemaal ideaal!!!
het matrasje voor in zijn ledikantje is ook eastborn en die kregen we gratis( alleen bij het 1e kind anders word het te gek)

hebben gister even gekeken naar zo’n autobed maar wat zijn die duuurrrr!!!
je bent zo 200 euro kwijt…zonder matras!! ze zijn wel supergaaf hoor!!

als ik ruben met zijn voeten tegen het voetenbord leg heeft ie iets meer dan 30 cm over aan de bovenkant, en hij groeit als kool dus denk dat we strakkies wel een bedje aan moeten schaffen…
ruben is een grote vent…ze schatten hem ook vaak ouder doordat ie best lang is…
in januari weer naar cb…zal mij benieuwen!
ik zal hem eens met meetlat meten…nou hij is 91 cm ongeveer!! ons lummeltje!!!

groetjes karin

karin

@mellanie, inderdaad dat hondje en poesje op het hoofdeinde. Schattig! Goed om te horen dat Damian er lekker in blijft liggen.

@karin, goed geregeld meid! Doe mij zo’n werkgever Kan je ook korting krijgen voor je ikkebenvriendinnen? Erik is trouwens nu 95 centimeter.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@ mriek…ik kan het natuurlijk vragen maar …weinig kans denk ik!

dan is ruben dus best wel groot voor zijn leeftijd…erik is 7 maand ouder…
had hem vanmorgen even snel gemeten met rolmaat

groetjes karin!

karin

Stond Ruben niet op een krukje? Dan is 'ie zeker groot! Enne, jammer van die korting

Groetjes,
M

nee hij stond niet op een krukje mriek!zeker jammer van die korting, van mij mag het maar denk niet dat de baas er zo over denkt hihi!!

karin

We kunnen het toch proberen?

Groetjes,
M

Heeft iemand van jullie ervaring met een doorgroeiledikant? Onze zoon gaat in april naar een andere kamer (ivm gezinsuitbreiding). Nu moet hij toch een ander bedje, maar hij is nog veel te klein voor een “groot bed”. Nu dacht ik dat een ledikant met afneembare zijkant wel handig zou zijn, maar ik weet eigenlijk niet waarom. De ene dag denk ik dat het handig is en de andere dag zie ik er de noodzaak niet meer van in (het zullen de hormonen wel zijn, haha). Ik had het idee dat hij er dan nog iets langer mee kan dan een gewoon ledikant.

Ik hoor graag of jullie er ervaringen mee hebben.

[quote]
@ mriek…ik denk dat wij voor de houtkleurige gaan…sander wou eerst een bed in de vorm van een auto…maar die hebben we nog niet gevonden…en om eerlijk te zijn lijkt het me ook niet zo handig eigenlijk…

kijk eens op misterbed.nl daar staan allemaal leuke auto bedden op.

groetjes

22-12-2009 colin geboren

En nóg een kindje in een Kritter: Colin!

Groetjes,
M

Onze ervaring is dat ze het zelf gaan aangeven als ze toe zijn aan een groter bed. Kimo (2 jaar 9 maanden) begint er nu steeds vaker over, dat hij een groot bed wil. En dan volgens mij met name vanwege het idee dat hij er zelf in en uit kan. Een campingbed met ritsvak vindt hij namelijk geweldig! Wij gaan dus binnenkort een bed voor hem kopen, waarschijnlijk deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80123993. Dan kunnen we later het bed omdraaien, zodat hij een hoogslaper heeft.

Hij klimt trouwens nog niet uit zijn ledikantje, wat veel kinderen van zijn leeftijd natuurlijk wel doen…

[img]http://b2.lilypie.com/VhVPp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker