Niets is goed

Sorry Isa-schatje-Isa, ik nam het lezend op als een grapje. Had er geen idee van dat hier een echte boodschap inzat naar Sje toe. Komt ook omdat deze dan door jouw gebracht werd denk ik en niet door Kartouche zelf. Maar dat neemt niet weg dat ik hier nog nooit eerder heb gemerkt dat mensen die niet in Nederland wonen, hier anders zouden worden behandeld. Zou ik ook heel, heel erg jammer vinden en ik denk ook niet dat ik
daar mijn mond over zou houden als ik het in de gaten zou krijgen. Juist omdat iedereen zo verschillend is van elkaar, kunnen we van elkaar leren toch ?

Nogmaals, je hoeft niet in sprongetjes te geloven of fase`s of wat dan ook, maar laat dan even weten dat je het ergens anders in wilt zoeken dan dat of zo. Deze topic zo na de discussie met Kartouche in een andere topic, was domweg even een groot vraagteken. Ik wilde dit oplossen door de vraag wat hier nu de bedoeling van is en helaas werd de discussie hier alleen maar heviger van. Was er als reactie gekomen, ik bedoel het niet als uitlokking, geloof niet in sprongetjes dus weet iemand nog een andere tip, had een heel andere topic opgeleverd en was voor mij duidelijk genoeg geweest om me vraagteken bij deze topic te laten vallen. In plaats daarvan gaan we ineens over op Belgen en Nederlanders, aanhangers van Sje en het blijkbaar afschieten van mensen die een andere mening hebben of zo.
Dat een discussie zo loopt heeft er ook mee te maken dat een geschreven woord qua interpretatie bij een ander er misschien wel eens anders uitkomt dan dat hij oorspronkelijk bedoeld was. Dit gebeurd vaak en dan denk ik, vraag er even naar hoe het bedoeld word, voordat er een hevige discussie ontstaat om iets wat wellicht anders over gekomen is dan bedoeld werd met schrijven.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 23 Jul 2009 22:47:11

zullen we dan nu met z’n allen ff een nieuwe start maken zoadt niemand hierde gebeten hond meer is en dat we weer een gezellig topic kunnen maken?
en met “met z’n allen” bedoel ik dat iecht iedereen…, zwart bruin geel rood paars en de rest van de levende wezens hier op aarde…

groetjes!

karin

geeft niet Asje,
maargoed dat er een discussie ontstaat is opzich ook niet erg, als we het maar netjes houden met zijn alle. Discussies leer je natuurlijk ook weer van. alhoewel ik niet de indruk heb dat mensen hier echt diep geraakt zijn wat de “discriminatie” vraag betreft. het is niet zo dat er gescholden is of echt heel erg naar geschreven in mijn ogen dan. maar kan me voorstellen dat kartouche zich wel aangevallen voelde en dat is nooit leuk natuurlijk. aan haar kant had zij die uitspraak niet moeten doen en anders een prive mail naar Sje moeten sturen zodat niet iedereen ervan kon mee genieten.

Ik gooi deze op slot, want hij is nu wel erg rommelig zo. Kartouche, je kunt wel even een nieuwe openen als je wilt, zet er even in dat je niet zo bent van de sprongetjes, dan kan iedereen verder met je meedenken dan dat.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 24 Jul 2009 11:42:11