Denk eerst aan je zelf meid.
Het echte leven gaat nog altijd voor het digitale leven.
en de verhalen lopen niet weg
Groetjes Marianne mama van Ruben
Denk eerst aan je zelf meid.
Het echte leven gaat nog altijd voor het digitale leven.
en de verhalen lopen niet weg
Groetjes Marianne mama van Ruben
Wij gaan niet weg! Rustig aan en op naar het voorjaar. Dat helpt misschien ook al wel een beetje. Sterkte!
Groetjes,
M
We vergeten je niet hoor meis!
Eerst even zelf alles op een rijtje krijgen.
Dikke knuffel!!
Liefs, Anne
jullie zijn geweldige mensen en hebben echt een hartje van goud! ik ben echt blij dat ik ikkeben heb gevonden want anders had ik jullie niet ontmoet (ook al is het via i’net maar toch)
@Michele: nou ik dacht er zelf aan maar de internist doet het af als psychische vermoeidheid. dossier gesloten.
echt belachelijk, als ik stress heb of psychisch moe ben, dan uit zich dat bij mij niet in de klachten die ik nu heb maar op een hele andere manier in mijn lichaam.
niet rugpijn doodmoe, pijn in mijn bekken en benen, nee dan ben ik gewoon misselijk en heb hoofdpijn, verder voel ik me dan lusteloos.
maar dat is het nu niet al heel lang niet meer.
ik WORDT juist lusteloos omdat ik constant zo moe ben en zo’n last van mijn rug heb.
toen ik sprak over ME, wilde hij het er niet eens met me over hebben werd allemaal maar op mijn “stempel” gegooit. ja want zij heeft een dossier bij het ggz dus…
fijn hoor, had ik maar nooit geen problemen gehad dan had ik die shit stempel ook niet, en werd ik wat serieuzer genomen,
oke ik ben soms wat grover in de mond en ik schiet wat sneller in de verdediging maar dat wil niet zeggen dat dat ligt aan de “stempel” zoals hij suggereerde (toen hij me de uitslag vertelde zei ik dat het bullshit was en dat dat niet klopte)
Ik had je inderdaad gemist meid! Maar denk eerst aan jezelf! Wij lopen niet weg, wat de anderen ook zeggen! Je kunt zo ‘in tunen’ (in tjoe-nen) om weer te komen kletsen! Zorg eerst dat je wat beter in je velletje komt en als je tijd en zin hebt, kom je lekker hier! Kop op! ((hug, huh, hug)).
Groetjes Rainbow, trotse mama
Wat belachelijk van die arts zeg! Je kunt toch maar zo niet zeggen van ach mevrouwtje, wat zie ik nu bij het ggd dossier, tja dan zal het daar wel aan liggen. Kort door de bocht hoor, Kun je evt geen secoind oppinion aanvragen in een ander ziekenhuis? Of reist dat ggd dossier dan ook met je mee? Erg vervelend voor je, Maar net wat rainbow ook zegt, zorg eerst maar dat je weer wat lekkerder in je vel zit. Wij lopen niet weg.
Gr Patries
Hoi hoi,
wat ik tot nu toe als 1 van de belangrijkste dingen heb geleerd in dit leven, is dat je naar je eigen lichaam moet luisteren… kan je even niet schoonmaken en dat soort dingen meer, jammer dan, is niet van levensbelang… jij eerst en dan de rest (oke, rico en rijco zijn ook wel belangrijk ), maar wees even egoïstisch!!! Neem de tijd enne… we missen je wel hier, maar jij gaat voor…
Grtz Von
Hoi
Ik herken wel wat je zegt over die dokter. Het eerste wat mijn dokter vroeg toen ik aangaf zo moe te zijn en spierpijn te hebben last van mijn stuit enzv. , hoe oud is je dochter nu. Tja 1 jaar moeilijke leeftijd he en ze is een handvol he nogal logisch dat je moe bent. Ga maar ook naar bed als zij gaat. Toen ik aangaf dat al te doen zei hij nou dan neem je maar een paar valdispert nacht ofzo dan ontspan je meer. Kom maar wwer terug over een paar weken als het niet helpt.
Nu ik zat binnen een week alweer terug. Tja je hebt mijn adviezen dus niet opgevolgd en ga dat nu maar eerst eens doen.
Ik ben nog vier keer bij hem geweest en zelf bij psych geweest enzv. Maar niets kwam daaruit. Voor de pijn aan mijn stuit ben ik uiteindelijk bij de osteopaat terecht gekomen en dat heeft voor een groot deel geholpen moe ben ik nog alijd en dat komt na weer vier keer er over te hebben geklaagd uit mijn longen naar voren en nu zit ik bij een longarts medicijnen zijn aangepast en dat samen zorgt ervoor dat ik stukken minder moe ben.
Blijven aangeven en niet opgeven.
Heel veel sterkte en doe het zoals jij wilt geen puf is geen puf .
groetjes
lon106
Gewijzigd door - lon1306 op 14 Feb 2010 13:06:54
het is inderdaad lastig want mijn dossier is gewoon overal te zien als ze mijn zorgpas nummer hebben, wat ze moeten hebben anders wordt ik niet eens geholpen.
ik denk dat ik volgende week maar weer de huisarts eens opzoek.
misschien kan een manueel therapeut/masseur/fysiotherapeut iets met mijn rug.
en het lastige is ook dat bij bepaalde bewegingen ik last heb van mijn bekken, tenminste ik denk dat het mijn bekken zijn het zit echt bij mijn liezen en dat loopt naar achteren (die botjes weet je wel??)
ooh god wat doet dat pijn! en mijn rug is ook ontzettend vermoeid en bah… heb het er zo mee gehad.
ik weet niet hoe ik iemand duidelijk moet maken dat ik gewoon zeker weet dat het lichamelijk is want het is gekomen na de bevalling.
en idd: “je hebt een jong kindje, je moet je wat meer aanpassen aan de rust” alsjebliefd hou toch op! daar heeft het niet mee te maken,
het zal vast wel zijn dat je dan sneller moe bent of af en toe bezorgd en onzekerder kan worden, maar die hele bekken/rug toestand, het is niet zo alsof ik in de bouw werk en mijn spieren overbelast! maargoed het wordt niet echt serieus genomen
Meid, denk goed aan jezelf he!
Ik denk dat het erg belangrijk voor je is om weer een beetje balans in je leven te krijgen. Dat is ontzettend moeilijk, want je zit in een bepaald patroon waar je oa door omgeving moeilijk uit kan komen.
Probeer uit te zoeken wat voor jou en je gezin het beste is.
En wat betreft ikkeben…goeie digivriendjes ben je niet zomaar kwijt hoor!
Veel sterkte he meiss!!!
@ Inge, er is een vermoeidheidscentrum dat juist met mensen werkt zopals jij, die nergen serieus genomen worden. Want wat jou internist zegt is belachelijk terwijl je duidelijk klachten hebt die naar ME duiden. Maar ja net als Kiss is het een ondergeschoven kindje. ME is inderdaad niet in testen omhoog te halen. Maar die kliniek zit geloof ik in Lelystad. Enne laat je niet afschepen door zo’n randdebiel die denkt dat ie alles weet omdat jij een psygische diagnose hebt.
Groetjes,
Michèle
Vraag bij de ha eens naar bekkenfysio, want doordat jou bekken pijn doen ga jij verkeerde houdingen met je rug doen en dat uit zich in nog meer pijn. Enne van bekkeninstabiliteit genees je niet altijd hè. Mijn bekken staan nog steeds uit elkaar.
maar je krijgt er wel goede tips. Alleen eentje bij mij niet, ik mag niet meer als 5 kilo tillen, zie je mij Dylano al achter me aanslepen ofzo Af en toe dokters!!!
Liefs Michelle
Meid eerst aan je zelf en je gezin denken
Hier wachten we geduldig af
En wil je even praten hier zijn er altijd wel wat meiden die je een luisternd oog bieden
Knuffff
Wat ontzettend vervelend dat je je zo voelt. Ook al heb je dan in het verleden dingen meegemaakt, ik vind het erg fout daar nu al je klachten op te gooien. Het zou best zo kunnen zijn dat bepaalde dingen er onbewust mee te maken hebben. Maar ik vind niet dat je daar al je lichamelijke klachten op moet gooien. Hoe vervelend het ook is ik zou toch weer een afspraak met je huisarts maken. Dit moet gewoon uitgezocht worden. Want zolang jij niet weet wat er met je aan de hand is zullen je vermoeidheidsklachten ook niet overgaan. Want dit is een logisch gevolg van elkaar.
En krop vooral je gevoelens niet op. We vinden je absoluut geen zeur, dus lucht gewoon hier je hart. En als je even geen energy hebt hier te komen, moet je dat gewoon niet doen. Natuurlijk vinden we het super gezellig als je er bent, maar wat niet gaat dat gaat gewoon even niet.
Heel veel sterkte!
Groetjes,
Sandra
@Mirema: ik heb bekken therapie gehad en toen was het over,
maargoed nu is het erweer maar ik heb meer last van mijn rug dan van mijn bekken,
en als mijn rug zeer doet of vermoeid voelt dan heb ik helemaal geen puf.
iedereen bedankt voor het meedenken
Hi Inge,
Wat naar dat je niet lekker in je vel zit. Lijkt me heel verstandig om ikkeben niet als verplichting te zien, die zijn er al genoeg in het leven!
Even wat tips niet misschien niet zozeer medisch zijn, maar waar je misschie wel iets aan hebt:
Ik kan je echt aanraden om eens in de week yoga te doen. Je hebt dan echt even tijd voor jezelf, kunt heerlijk ontspannen en ondertussen maak je de juiste bewegingen om de spieren die het hard te verduren hebben op te rekken en te ontspannen. Als je van tevoren melldt wat je klachten zijn, kunnen ze je ook oefeningen geven doe verlichting kunnen brengen en onder de les kunnen ze je dan vertellen bij welke bewegingen je uit moet kijken. Bovendien is het bij een kleine school vaak helemaal niet duur. Misschien is het iest voor je, misschien helemaal niet, maar je kunt het meenemen in elk geval. Al is het alleen maar tijdens het wachten op een medische behandeling.
Daarnaast is het misschien een idee (weet helemaal niet hoe je ertegenover staat) om een keer een reiki behandeling te nemen. Onder het motto baadt het niet dan schaadt het niet, kun je er naar mijn idee echt baad bij hebben. Er zijn ook zorgverzekeringen die het vergoeden.
Voor allebei de tips heb ik in mn achterhoofd: je kunt dan in elk geval zelf actie ondernemen zonder dat je afhankelijk bent van doorverwijzingen enzo.
In ieder geval hoop ik dat je snel opknapt!
Liefs!
Mag ik even. WAT EEN EIKELS kunnen medicijn mannetjes en vrouwtjes toch zijn. Zet door meid, laat je niet van t kassie naar de muur sturen. Dan maar een wat grotere mond, kunnen ze niet net doen of ze doof zijn.
Laat je niet afschepen hoor! En verder doe rustig aan…wees maar even de grootste egoist op aarde hoor…
Liefs van mei…